Störiga saker vi stör oss på - del 9

På att de som håller på att fixa till byggnaden mittemot har bestämt sig för att idag är stora Borra i Sten-dagen. Mina kollegor har flytt fältet för att skona sina huvuden, men jag måste stanna kvar då jag väntar på en leverans som ska komma under eftermiddagen. Mina öron blöder! :arghh:

Stör mej som attans på att det åter igen krånglar med inloggningen på Howrse på telefonen :arghh::rage: jag har inte lust å starta datorn och plattan har tackat för sig :arghh:

Har världens huvudvärk idag. Kom från ingenstans på väg till till jobbet. Hela ansiktet typ gör ont :cry:

Igår gjorde vi mat med banan i. Jag tycker inte om banan i mat så när jag gjorde matlådor av resterna tog jag bort bananen ur den ena. Gissa vilken jag fick med mig till jobbet... :banghead:
Åh, kul. Jag rafsade åt mig en burk snabbt på morgonen för många år sen och när jag öppnar den på lunchen tar det en stund innan jag inser att jag fått med mig pålägg i form av salami... :meh:

Idag stör jag mig djupt på att en uppskattad och mycket kompetent arbetskamrat slutar.
H*n vill forska på halvtid vilket är avtalat i anställningen att h*n skall beredas möjlighet till när verksamheten medger. H*n har löst finansieringen själv, men verksamhetschefen har upprepade gånger slagit fast att verksamheten inte medger någon forskning alls. "Detta är inget universitetssjukhus utan en produktionsenhet." Så nu nåddes vägs ände, och medarbetaren slutar som nummer fyra eller fem inom ett år under samma verksamhetschef.

...och så en extra fredagsstörning på respektlösa a****n som inte klarar av att uppföra sig på bensinstationer.

Ställer bilen i biltvättkön framför den tomma tvätten och går *sedan* och köper tvättkod. Väntar just nu på min tur efter en sån.
Låter bilen stå på tomgång medan man tankar.
Låter bilen stå på tomgång medan man går in och betalar. Händer just nu tio meter bort.
Låter lastbilen(!) stå på tomgång medan man tankar, går in o betalar, går på toa och köper fika.

Att jag är helt värdelöst dålig på att göra snygga små knoppar. Dressyrknoppar är jag ok på, men små tajta knoppar.. Not so much. Mvh världens sämsta fälttävlansgroom

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
91 92 93
Svar
1 852
· Visningar
84 816
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 669
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
689
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 263
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar