Att jag inte ”fluxat” tillräckligt senaste året så nu har jag en så gott som full flaska som gick ut i januari.
Är det en produkt där ev. utg.datum spelar någon roll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag inte ”fluxat” tillräckligt senaste året så nu har jag en så gott som full flaska som gick ut i januari.
Vet inte. Men eftersom det står utg. datum så borde det väl spela roll. Det är FluxÄr det en produkt där ev. utg.datum spelar någon roll?
Vet inte. Men eftersom det står utg. datum så borde det väl spela roll. Det är Flux
Nej, det är det inte. Det är en tvingande lag att mediciner och livsmedel ska märkas med bäst före eller utgångsdatum för att få säljas, mycket av det har egentligen inget bäst före så jag hade fortsatt använda fluxen. Hur många kollar bäst före datum på tandkrämen?Är det en produkt där ev. utg.datum spelar någon roll?
Nej, det är det inte. Det är en tvingande lag att mediciner och livsmedel ska märkas med bäst före eller utgångsdatum för att få säljas, mycket av det har egentligen inget bäst före så jag hade fortsatt använda fluxen. Hur många kollar bäst före datum på tandkrämen?
Salt är det allra bästa exemplet på denna idioti.Nej, det är det inte. Det är en tvingande lag att mediciner och livsmedel ska märkas med bäst före eller utgångsdatum för att få säljas, mycket av det har egentligen inget bäst före så jag hade fortsatt använda fluxen. Hur många kollar bäst före datum på tandkrämen?
VA? Lekte ni inte doktor? FibAktuellt är ju porr!Det var bättre förr, då var man som barn i alla fall tvungen att sitta utomhus i någon slags egenbyggd koja och bläddra i regnblöta Fibaktuellt.
Enligt Jehovas Vittnen är antalet platser i Himlen 12.000 per Israels tolv stammar, dvs 144.000 platser totalt. Dessa platser är vikta för Jehovas Vittnen.
1927 blev dock Himlen full, enligt deras tro, då Jehovas Vittne nummer 144.000 dog, och tog sistaplatsen i Himlen.
Resterande Jehovas Vittnen som vill till Himlen göre sig icke besvär.
Om inte nån i Himlen skulle dö och lämna en plats ledig för nästa i kö, förståss.
Jag har sådan. Och jag stör mig på att den också är äcklig.... Det GÅR uppenbarligen inte att göra en fluorskölj som inte smakar urk... "Soft mint", jo jag tackar. Den smakar mint spetsad med dill....Använda Flux fluorskölj. Fluxa
Min tandkräm har inget utg. datum, står bara en timglassymbol och 12 månader. Tror jag.Nej, det är det inte. Det är en tvingande lag att mediciner och livsmedel ska märkas med bäst före eller utgångsdatum för att få säljas, mycket av det har egentligen inget bäst före så jag hade fortsatt använda fluxen. Hur många kollar bäst före datum på tandkrämen?
Den är så jäkla dålig! Köpte den på dvd eftersom jag gillar advokatserier men jag pallade max tre avsnitt. Blev bara förbannad på sprättarna som skulle vara så himla smarta.
Criminal minds är lite likadant, någon kommer på en bisats som någon sa och så löses hela fallet. Fast där pallade jag nog ändå drygt en halv säsong eftersom jag gillar Mandy Patinkin. Men sen tröttnade jag på att alla avsnitt var uppbyggda exakf likadant.
Men håll med om att det är en liten, liten aning fascinerande
Det är vidrigt. Jag flagnade ett år av torrhet det var hemskt.Jag är så torr i hyn just nu att det kliar och sticker överallt....
Att jag är ledsen så ofta nuförtiden :/.
Åh tackAnkfossingar till dig
Hoppas att du snart mår bättre
Åh tack