Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, det är det inte. Det är en tvingande lag att mediciner och livsmedel ska märkas med bäst före eller utgångsdatum för att få säljas, mycket av det har egentligen inget bäst före så jag hade fortsatt använda fluxen. Hur många kollar bäst före datum på tandkrämen? ;)

Då tänkte jag rätt :D

Nej, det är det inte. Det är en tvingande lag att mediciner och livsmedel ska märkas med bäst före eller utgångsdatum för att få säljas, mycket av det har egentligen inget bäst före så jag hade fortsatt använda fluxen. Hur många kollar bäst före datum på tandkrämen? ;)
Salt är det allra bästa exemplet på denna idioti.
Salt är en mineral som funnits i miljoner och åter miljoner av år.

Dock, när det förpackas för mänsklig konsumtion får den annars odödliga mineralen en bäst-före-tid på i extremfallen ned på minuten när.

Enligt Jehovas Vittnen är antalet platser i Himlen 12.000 per Israels tolv stammar, dvs 144.000 platser totalt. Dessa platser är vikta för Jehovas Vittnen.

1927 blev dock Himlen full, enligt deras tro, då Jehovas Vittne nummer 144.000 dog, och tog sistaplatsen i Himlen.
Resterande Jehovas Vittnen som vill till Himlen göre sig icke besvär.
Om inte nån i Himlen skulle dö och lämna en plats ledig för nästa i kö, förståss.

Men först hade de väl bara en plats som tjänare åt Gud, åt just Russell? Vilket blev rätt omotiverande, så efter 1927 så är alla jehovas tjänare. Vilket man sen reviderat av andra omständigheter.

Min tandkräm har inget utg. datum, står bara en timglassymbol och 12 månader. Tror jag.

Den är så jäkla dålig! Köpte den på dvd eftersom jag gillar advokatserier men jag pallade max tre avsnitt. Blev bara förbannad på sprättarna som skulle vara så himla smarta.

Criminal minds är lite likadant, någon kommer på en bisats som någon sa och så löses hela fallet. Fast där pallade jag nog ändå drygt en halv säsong eftersom jag gillar Mandy Patinkin. Men sen tröttnade jag på att alla avsnitt var uppbyggda exakf likadant.

Haha men jag märkte det inte först, älskade Suits de första säsongerna! Det är först nu jag börjat störa mig på det hela. Tycker dock ändå den är bra. Kan inte sluta se. :D

Men håll med om att det är en liten, liten aning fascinerande :D

Jadå! Jag gillar som sagt serien! :)

Att jag är ledsen så ofta nuförtiden :/.

Ankfossingar till dig

mmjwphmxauexvl.jpg

Hoppas att du snart mår bättre :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 913
· Visningar
88 353
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008