Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att min "enkla" cancer verkar ha börjat sprida sig. Har ytterligare två (väldigt små) märken på överläppen som gör ont nu. Drygt en månad till operation, längtar.

Att min "enkla" cancer verkar ha börjat sprida sig. Har ytterligare två (väldigt små) märken på överläppen som gör ont nu. Drygt en månad till operation, längtar.
biteme_bigarmhug.gif

Att Sambon köpt en massa frukt och grejer att göra smoothies av men sen inte tagit tag i det så att en del å frukten blivit dålig och behöver kastas.
Och sen inte fattar att gurkmeja färgar av sig så att kylskåp och bänk fått fläckar.
Sist men inte minst så mixar han typ ALL kvarvarande frukt, gurkmeja och ingfäraoch gör två liter smoothie som inte ens är god :/

Att Sambon köpt en massa frukt och grejer att göra smoothies av men sen inte tagit tag i det så att en del å frukten blivit dålig och behöver kastas.
Och sen inte fattar att gurkmeja färgar av sig så att kylskåp och bänk fått fläckar.
Sist men inte minst så mixar han typ ALL kvarvarande frukt, gurkmeja och ingfäraoch gör två liter smoothie som inte ens är god :/
Dumpa! :angel:

Du FÅR ställa KRAV i förhållandet. (Jag vet att det finns par som kommer överens om att det är ok att kasta frukt och det lägger jag mig inte i.)

Jag hade krävt att han städat bort varenda gnutt gurkmeja :mad: Den sätter sig något vidrigt :wtf:

Jag stör mig på att tandkrämen jag köpte är så jäkla äcklig. Känns som att borsta tänderna med smälta geléhallon, typ. Fräscht.

Det är den kanske! Dock inte mindre störig för det :D

Men alltså "kollisar" är ju inte bara fult, utan helt ologiskt också!

Tack, äntligen någon som har koll på läget!

Stör mig väldigt mycket på att folk hittar på konstiga ord som slutar på is :yuck: Sjön hos mina föräldrar heter Räköken och en barndomsvän till mig säger Räkis och jag vill spy varje gång jag ser det i skrift :wtf:

Stör mig på att jag börjar känna mig sjuk. Förhoppningvis är det bara en biverkning av min spänningshuvudvärk, för jag vill verkligen inte bli liggande med influensa eller liknande. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 913
· Visningar
88 270
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 706
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008