Prottisar fattar du väl att det heter!Äter de proteinis och fettis också?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prottisar fattar du väl att det heter!Äter de proteinis och fettis också?!
Äter de proteinis och fettis också?!
Stör mig på att det verkar vara en utbredd uppfattning bland hundägande hästmänniskor att hunden på egen hand ska "lära sig" att akta sig för hästar.Det är faktiskt helt obegripligt att de inte är mer rädda om sina djur.
Att min "enkla" cancer verkar ha börjat sprida sig. Har ytterligare två (väldigt små) märken på överläppen som gör ont nu. Drygt en månad till operation, längtar.
Dumpa!Att Sambon köpt en massa frukt och grejer att göra smoothies av men sen inte tagit tag i det så att en del å frukten blivit dålig och behöver kastas.
Och sen inte fattar att gurkmeja färgar av sig så att kylskåp och bänk fått fläckar.
Sist men inte minst så mixar han typ ALL kvarvarande frukt, gurkmeja och ingfäraoch gör två liter smoothie som inte ens är god :/
Du FÅR ställa KRAV i förhållandet. (Jag vet att det finns par som kommer överens om att det är ok att kasta frukt och det lägger jag mig inte i.)Att Sambon köpt en massa frukt och grejer att göra smoothies av men sen inte tagit tag i det så att en del å frukten blivit dålig och behöver kastas.
Och sen inte fattar att gurkmeja färgar av sig så att kylskåp och bänk fått fläckar.
Sist men inte minst så mixar han typ ALL kvarvarande frukt, gurkmeja och ingfäraoch gör två liter smoothie som inte ens är god :/
Att Sambon köpt en massa frukt och grejer att göra smoothies av men sen inte tagit tag i det så att en del å frukten blivit dålig och behöver kastas.
Tandkräm har inte bäst före datum. Eller det finns säkert någon tandkräm som har det men generellt finns det inte.Min tandkräm har inget utg. datum, står bara en timglassymbol och 12 månader. Tror jag.
Det är den kanske! Dock inte mindre störig för detDen är rätt gammal tror jag. Dock brukar folk skriva "kollisar". Har sett det även på Buke.
Tack, äntligen någon som har koll på läget!Prottisar fattar du väl att det heter!
Indeed .Dock inte mindre störig för det
Det är den kanske! Dock inte mindre störig för det
Men alltså "kollisar" är ju inte bara fult, utan helt ologiskt också!
Tack, äntligen någon som har koll på läget!
Ja jag behövde inte kräva något men det satt sig redanJag hade krävt att han städat bort varenda gnutt gurkmeja Den sätter sig något vidrigt