Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woho kom igång fort denna gångenStrömavbrott i hela samhället (och lite till) över 2000 kunder drabbade.
Sist tog det nästan två timmar innan det kom igång igen
Det stör mig att det var 1 person och inte 10.Det stör mig att det inte var jag som vann en miljard på Eurojackpot.![]()
Jag vill inte vinna en hel miljardDet stör mig att det inte var jag som vann en miljard på Eurojackpot.![]()
Är väl inte jobbigt, bara att ge bort det man inte behöver.Jag vill inte vinna en hel miljard
Herrejösses vad jobbigt det skulle bli
Sisådär fem miljoner max tio då kunde jag nog säga upp mig
Till vem ger man 1 miljard bara så där utan bekymmer och framförallt uppmärksamhetÄr väl inte jobbigt, bara att ge bort det man inte behöver.
Jag hade nog pytsat ut lite här och varTill vem ger man 1 miljard bara så där utan bekymmer och framförallt uppmärksamhet
Nej förresten jag hade köpt GrönlandJag hade nog pytsat ut lite här och var
Om man inte behöver jobba kan man ju ägna lite tid åt det.. eller anställa någon för att leta reda på lämpliga organisationer och sen donera lämpliga mängder.
Hade LÄTT tagit emot en miljard !
Fem miljoner till några släktingar, några miljoner till olika organisationer. Finns massor … Kvinnojourer, BRIS, katt- och hundstallen, GAPF. Man ger ju inte en miljard till en person eller organisation på ett bräde.Till vem ger man 1 miljard bara så där utan bekymmer och framförallt uppmärksamhet
Massa administration alltsåFem miljoner till några släktingar, några miljoner till olika organisationer. Finns massor … Kvinnojourer, BRIS, katt- och hundstallen, GAPF, finns massor. Man ger ju inte en miljard till en person eller organisation på ett bräde.
Vill man göra det anonymt kanske det går att göra det via en advokatfirma.
Eller så bildar man en välgörenhetsstiftelse.
Relaterar hårt!Det stör mig att det inte var jag som vann en miljard på Eurojackpot.![]()