Har inte hittat den intällningenÄr det i tfn det plingar så kan du stänga av notisplinget för Facebook i tfn inställningarna.
Alla notiser för fb är avstängda. Men det bryr sig inte just de här om. Så det är uppenbarligen inte en "notis"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte hittat den intällningenÄr det i tfn det plingar så kan du stänga av notisplinget för Facebook i tfn inställningarna.
Alltid lika roligt när man hittar saker som har varit spårlöst försvunna, för att man lagt dem på något "smart" ställe.Letat överallt efter min varmaste jacka. På ställen som även kändes orimliga. Varit så störigt att den bara varit borta.
Nu när jag inte längre behöver den då det är varmare. Tror ni inte jag hittade den då?!
Och vart låg den? Jo i hallen på övervåningen fint vikt och sen i en plastpåse bakom en dörr.
Tanken har inte slagit mig att det var jackan som låg där. Har knappt uppmärksammat påsen![]()
Jag lyckades hitta 2 st för 45kr på rusta, dagen efter jag hade köpt en för 43kr på Ica...En Marabou (185-200g) kostar nästan 43:- nu...![]()
Jag lyckades hitta 2 st för 45kr på rusta, dagen efter jag hade köpt en för 43kr på Ica...
Ja, det är jättemycket. Tacksamt nog är jag inte speciellt förtjust i Marabous choklad. Tycker att det genomgående är alldeles för sött...En Marabou (185-200g) kostar nästan 43:- nu...![]()
Ja, det är jättemycket. Tacksamt nog är jag inte speciellt förtjust i Marabous choklad. Tycker att det genomgående är alldeles för sött...
Och chipsen ligger på nästan 35. Helt sjukt.En Marabou (185-200g) kostar nästan 43:- nu...![]()
Och chipsen ligger på nästan 35. Helt sjukt.
Maltesers nästan 50kr för en påse, man får verkligen tänka sig för. Blir att man unnar sig väldigt sällanSamma med Smash. 30-35:- för en påse på 100g. Galet!
Håller med dig. Godis, snacks, läsk, osv...sådant är det bara bra om man drar ner lite på. Men det är jobbigt att mat har gått upp så mycket i pris.Att godis och snacks går upp i pris stör mig inte lika mycket som att mat och råvaror gör det.
till exempel 23 kr kilot för potatis, det är galet dyrt i jämförelse med vad de kostade för något år sedan.
Att godis och snacks går upp i pris stör mig inte lika mycket som att mat och råvaror gör det.
till exempel 23 kr kilot för potatis, det är galet dyrt i jämförelse med vad de kostade för något år sedan.
Jag köper sällan smör längre. Det får bli margarin, som vi bakade på för det mesta när jag var liten.Absolut. I princip all mat har dragit iväg ordentligt i pris - och fortsätter att göra det.. Ett paket smör, 500g, kostar ca 70:- här..