Jag har varit norsk och finsk i ett par veckorYoutube har tappat bort i vilket land jag bor. Igår kom reklamen på rumänska och idag är det ungerska.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit norsk och finsk i ett par veckorYoutube har tappat bort i vilket land jag bor. Igår kom reklamen på rumänska och idag är det ungerska.
Skulle det kunna vara felräknat?Stör mig på min pengaångest. Penskionsbeskedet visar att jag kommer att få sisådär 4 papp mindre att leva på från 1 april.
Får sommarjobba extra som bara den för att klara vintern
Samtidigt drömmer jag om att allt är felräknat...
Å andra sidan har nån gett dig en pengAtt någon lagt en tom drickaburk i min brevlåda. Frågan är om det är grannarna som jäklas eller nån som vill vara rolig. Jag är inte road![]()
Näe. Tyvärr.Skulle det kunna vara felräknat?
Vad har du haft hittills? sjukpening,inkomstpension?Näe. Tyvärr.
Å andra sidan har nån gett dig en peng![]()
OkNäe. Tyvärr.
Va? Vilka konstiga lakan, hade blivit galen mer än en gångPåslakan med hål på ena långsidan istället för ena kortsidan och dessutom inga små hål på kanterna så det är svårt få tag på rätt ändar.
Ja vem fan uppfann dom? Helt värdelöst och en massa onödigt jobb.Påslakan med hål på ena långsidan istället för ena kortsidan och dessutom inga små hål på kanterna så det är svårt få tag på rätt ändar.
Jag betalar ju för min mor för hon har så dålig pension. Så jag betalar hyra, transport etcStör mig på min pengaångest. Penskionsbeskedet visar att jag kommer att få sisådär 4 papp mindre att leva på från 1 april.
Får sommarjobba extra som bara den för att klara vintern
Samtidigt drömmer jag om att allt är felräknat...
På långsidanPåslakan med hål på ena långsidan istället för ena kortsidan och dessutom inga små hål på kanterna så det är svårt få tag på rätt ändar.
Köpta var? Utan hål på kanterna klarar jag mig men öppet på långsidan verkar värdelöst.Påslakan med hål på ena långsidan istället för ena kortsidan och dessutom inga små hål på kanterna så det är svårt få tag på rätt ändar.
Vet precis hur du har detJag AVSKYR min kropp. Fibromyalgi är skit. Är så störande att inte kunna röra sig (träna) utan att bli i det närmaste sängliggandes dagarna efter.
Jag tror det är ganska vanligt i Norge, sett flera sånna påslakan.Köpta var? Utan hål på kanterna klarar jag mig men öppet på långsidan verkar värdelöst.
Kan hon inte ansöka om bostadstillägg?Jag betalar ju för min mor för hon har så dålig pension. Så jag betalar hyra, transport etc