Den är jätte ful! Vad var det för fel på den gamlaAtt Messenger-appens blå färg har bytts ut och nu är mycket skrikigare än innan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är jätte ful! Vad var det för fel på den gamlaAtt Messenger-appens blå färg har bytts ut och nu är mycket skrikigare än innan.
Jag gillar den!Den är jätte ful! Vad var det för fel på den gamla![]()
Min ser likadan ut som den alltid gjort. Hur ser den nya ut?Jag gillar den!
Lite som en logga från Windows på 90-talet.![]()
Min ser likadan ut som den alltid gjort. Hur ser den nya ut?
Tänkte precis skriva samma. Saknar det lila som som var innan i ikonen.Att Messenger-appens blå färg har bytts ut och nu är mycket skrikigare än innan.
Men man kan ju ändra färg, och även tema, själv?![]()
Hatar förändringar.![]()
Ja, men orka göra det på alla.Men man kan ju ändra färg, och även tema, själv?
Det har jag gjort på mina närmasteJa, men orka göra det på alla.![]()
Nu tvingas jag ju att göra det på alla men det stööör mig!Det har jag gjort på mina närmaste![]()
Jag har stängt av de flesta aviseringar. Plingar gör det aldrig. Har du kollat i inställningarna?Återkommande störning.
Facebook.
Den envisas med att skicka aviseringar (heter sannolikt nåt helt annat för just detta). Fullkomligt ovidkommande hojtar den opm nån som gjort inlägg. Inte från sidor jag följer, inte vänner. Det dyker upp en glob med en ring runt. Och den plingar.
HATAR det. Om nån vet hur man får bort det så hojta.
![]()
Jag följer inga sidor alls. Är med i några få grupper och vänskaran är liten.Jag har stängt av de flesta aviseringar. Plingar gör det aldrig. Har du kollat i inställningarna?
Kolla om du följt nån sida/or av misstag.
Funkar inte det så rapportera problemet till Facebook, det kan vara nån bugg.
Jag har haft indonesiska som språk av nån anledning men kunde byta idag.
Har samma problem. Får aviseringar (röda plingar) och när jag kollar är det från typ Manchesters bästa fans eller Meme-god har publicerat en ny meme. Som jag då inte följer. Det händer även från grupper jag följer vilket det inte gjort tidigare. Är med i rätt aktiva grupper så många aviseringar blir det... Har avaktiverat aviseringar men de dyker upp ändå och man måste gå in på var och en och stänga av. Men då kommer andra... Gngrr. Återigen, vill Facebook att man lämnsr dom?Jag följer inga sidor alls. Är med i några få grupper och vänskaran är liten.
Och självklart har jag kollat alla inställningar jag hittat.
Är det i tfn det plingar så kan du stänga av notisplinget för Facebook i tfn inställningarna.Jag följer inga sidor alls. Är med i några få grupper och vänskaran är liten.
Och självklart har jag kollat alla inställningar jag hittat.