Fler som reagerat nu ser jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande!Fick hem ett provkit med dofter. Nu har jag öppnat typ 60 provflaskor och därför väldigt ont i tumme och pekfinger.
Har dock gjort en ordentlig lista inklusive poäng på alla dofter
Nästa gång ska jag banne mig vara modig (läs: obekväm) nog att göra det jag också. Det händer som tur är sällan i mitt liv, framförallt för att jag väldigt sällan vistas på platser där sådant här inträffar, men nu är det två gånger på en hyfsat kort tid som det stört mig.Jag säger till. (Det gör faktiskt min dotter också. Det har en kollega, som åkte samma buss, berättat )
Men gud vilken ofräsch och dåligt skriven annons överlag. Just punkten om "good enough" känns ju också lite lagom sunkig sådär
Tänkte det samma när jag läste det. "Vi söker dig som är villig att låta jobbet bli hela ditt liv och riskera att bli utbränd på kuppen" andas det.Men gud vilken ofräsch och dåligt skriven annons överlag. Just punkten om "good enough" känns ju också lite lagom sunkig sådär
Men gud vilken ofräsch och dåligt skriven annons överlag. Just punkten om "good enough" känns ju också lite lagom sunkig sådär
Ja, den var verkligen dålig. Jag läste ett klokt inlägg från en rekryterare nyligen att många annonser innehåller både undermåligt språk och slarvfel. Samtidigt som kraven på kandidaten är löjeväckande höga. Det rimmar inte. Jag tänker att det sannolikt får in tillräckligt många ansökningar ändå, och hittar en bra kandidat, men jag vill tro att de missar de bästa. De som fortfarande har möjligheten att ställa krav på sin arbetsgivare och har fler möjligheter.
Den här annonsen var dömd att hamna i hetluften. En kärleksfull känga till min egen bransch, men reklamare och kommunikatörer älskar att höra sina egna röster. LinkedIn svämmar över av oss, som delar och analyserar allt från betydelse till obetydligheter. Här om veckan skrev någon en krönika om att reklambranschen är dåliga på grammatik och responsen var pinsam. Alla skulle synas, höras och försvara branschen. Med andra ord, vi hörs varje chans vi får. Som vår egen lilla icke-efterfrågade journalistkår. Den här annonsen dök upp på Resumé, vår egen branschpress. Så.. sorry not sorry, den här byrån kommer ha att göra kommande dagar
Eller?