Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Upptäckte igår att Håkan Nessers Levande och döda i Winsford blivit film. Såg att den visades idag men då hade jag inte tid så jag skulle titta efter nästa visning. Verkar inte som att det är några fler visningar i Stockholm :( Den hade premiär på lucia så det var inte lång tid som den gick.

Upptäckte igår att Håkan Nessers Levande och döda i Winsford blivit film. Såg att den visades idag men då hade jag inte tid så jag skulle titta efter nästa visning. Verkar inte som att det är några fler visningar i Stockholm :( Den hade premiär på lucia så det var inte lång tid som den gick.

Numera går ju filmer upp mycket kort tid på bio eftersom de börjar streamas så fort. Kolla om någon av streamingtjänsterna ska visa den. Flera har ju en första månaden gratis erbjudande som du kan utnyttja.

Det finns en särskild plats i helvetet för folk som tittar på videoklipp med ljud, utan hörlurar, i publika utrymmen. En vacker dag ska jag ta mod till mig, sätta mig bredvid dem och börja spela upp ett eget klipp med ljudet uppskruvat ännu högre :devil:

Det går inte att dela eller exportera sin "kalender" hos Göteborgs filmfestival, så om man ska försöka bestämma något med andra måste man skriva ner film för film manuellt med alla olika datum den går att se.

Helt idiotiskt, med tanke på att många ser fler än tio filmer, de flesta filmer visas vid 3-4 tillfällen, och det kanske är en handfull olika personer man vill tajma sig med. :down:

Här har jag väntat i evigheter på andra säsongen av avsnitt 7 på outlander och så ska jag vänta ännu längre på säsong 8 :arghh: Det är orimligt :rage: Det borde vara förbjudet att sända serier innan allt är inspelat.

Var till veterinären med varulven idag för hans spruta. Tror på 17 att fåntratt smet igen när jag skulle ta ut varulven ur bilen, i centrala stan! :rage: Samtidigt förstår jag honom även om jag blir extra stressad när det är en massa trafik och han kom snabbt tillrätta. Det blir inte mycket promenader nu när jag har foten i paket, skit för oss alla tre. :(

Fick hem ett provkit med dofter. Nu har jag öppnat typ 60 provflaskor och därför väldigt ont i tumme och pekfinger.
Har dock gjort en ordentlig lista inklusive poäng på alla dofter :D

Liknande trådar

Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 713
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 684
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 498
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka