Kanske inte finns fler tränare och tider?Borde de inte kunna ha fler grupper när efterfrågan är så stor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte finns fler tränare och tider?Borde de inte kunna ha fler grupper när efterfrågan är så stor?
Nej så kan det vara. Men man kan ju fråga.Kanske inte finns fler tränare och tider?
Finns bara en varmbassäng och den är nog redan fullbokad. Tyvärr.Borde de inte kunna ha fler grupper när efterfrågan är så stor?
Upptäckte igår att Håkan Nessers Levande och döda i Winsford blivit film. Såg att den visades idag men då hade jag inte tid så jag skulle titta efter nästa visning. Verkar inte som att det är några fler visningar i Stockholm Den hade premiär på lucia så det var inte lång tid som den gick.
Det vet jag, jag ville se den på bio.Numera går ju filmer upp mycket kort tid på bio eftersom de börjar streamas så fort. Kolla om någon av streamingtjänsterna ska visa den. Flera har ju en första månaden gratis erbjudande som du kan utnyttja.
Ok synd.Finns bara en varmbassäng och den är nog redan fullbokad. Tyvärr.
Tänker att en anhörig är precis den de söker, hen är 40 plus och är till sommaren med sin utbildning. Har 20 plus arbetslivserfarenhet inom olika områdenLäser en jobbannons där första punken på önskelistan är: "Du har en gedigen erfarenhet men är ändå i början av karriären". Alltså, va?
Det finns en särskild plats i helvetet för folk som tittar på videoklipp med ljud, utan hörlurar, i publika utrymmen. En vacker dag ska jag ta mod till mig, sätta mig bredvid dem och börja spela upp ett eget klipp med ljudet uppskruvat ännu högre