Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma problemVid lite mer koll så är det inte alla program. Eller så har det skärpt till sig. Var endast då på 3an och 6an så kanske var något tillfälligt just där ändå.
Men vad konstigt. Undra vad som hänt?.Jag har samma problem
Det finns/fanns(?)någon väldigt bra sida där du kan lägga in alla möjliga mått för att få en storlek som kan passa. Inte bara dem gamla vanliga måtten.Har konstaterat att jag behöver nya bh-ar. Men jag vet inte vad jag har för storlek längre. Har gått upp i vikt så jag gissar att jag behöver en storlek större i omkrets men sen är frågan om jag har samma kupstorlek. Visst är det så att den blir större när omkretsen ökar? Behöver ny sportbh med. Men vet inte vad jag ska ha. Vill prova något annat. Finns inga vettiga affärer i närheten heller. Dom som finns har bara tantunderkläder. Jäkligt störigt.
Change har bra! Kupan behöver inte vara större för det. Tror man säger att man kan gå ner en kupstorlek om man ökar omkrets. Men osäker.Har konstaterat att jag behöver nya bh-ar. Men jag vet inte vad jag har för storlek längre. Har gått upp i vikt så jag gissar att jag behöver en storlek större i omkrets men sen är frågan om jag har samma kupstorlek. Visst är det så att den blir större när omkretsen ökar? Behöver ny sportbh med. Men vet inte vad jag ska ha. Vill prova något annat. Finns inga vettiga affärer i närheten heller. Dom som finns har bara tantunderkläder. Jäkligt störigt.
Brukar köpa från change men nu när jag är lite fetare så hade jag velat prova i affär istället för att beställa. Ja det stämmer nog med kupan när du säger det. Låter bekant.Change har bra! Kupan behöver inte vara större för det. Tror man säger att man kan gå ner en kupstorlek om man ökar omkrets. Men osäker.
Kanske för att "normalhushållet" i lägenhet eller villa med fjärrvärme inte påverkas så mycket. och att det är deprimerande.Elpriser. Varför är det en icke-fråga idag i media och politik?
Jag skulle kunna säga samma sak om matpriser, tycker det pratas lite för lite om matpriser.Elpriser. Varför är det en icke-fråga idag i media och politik?
Vänta va, slarvade bort din toa? Som i en toalettstol? Jag är så förvirrad just nu.Stör mig på chefen där jag hur min lägenhet.
Förutom att han slarvade bort min toa då har det försvunnit lite småsaker under renoveringen men han är bara dryg och säger att jag ska leta.
Hur vore det med ”tack för att du meddelade och jag ber om ursäkt”? Men icke.
Nästa gång ngt ska göras här ska jag be om en specifik tid så pappa kan vara med.