Du menar potatissallad?Shit var chipssugen jag är nu! Är det ok att äta chips till lunch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar potatissallad?Shit var chipssugen jag är nu! Är det ok att äta chips till lunch?
Chips är potatis potatissallad är potatis med klegg...Du menar potatissallad?
Chips och dipp alltsåpotatissallad är potatis med klegg...
Absolut.Chips och dipp alltså
Nu bor jag bara ett par tre fyra mil från Staffanstorp men tack för tipset
Ja precis Nyköping är dock hopplösa på det här, förra året tog de knappt in dem, ett ställe och så såldes de slut på ingen tid och togs inte in igen. Märkligt det där, men ska kolla när jag kan och köpa hem några påsar så fort jag ser demJag vet ju att du har flyttat men det innebär ju iaf att chipsen finns i år
Ja precis Nyköping är dock hopplösa på det här, förra året tog de knappt in dem, ett ställe och så såldes de slut på ingen tid och togs inte in igen. Märkligt det där, men ska kolla när jag kan och köpa hem några påsar så fort jag ser dem
Tack för tipset, ska se om man kan det!Beställa från Delitea?
När man ska lägga spår och upptäcker att blodet i flaskan har börjat klumpa sig
Jag läste först "när man ska lägga sig" och tänkte "wtf, vilken flaska med blod?!? ". Sen fattade jag
Expeditionsintervall på mediciner. Alltså, jag fattar grejen.
Men att få ett intervall på tre veckor när jag bara får 28 tabletter i taget på en medicin jag ätit dagligen i flera år.. Dessutom skriver de bara tre uttag i taget. Och för att göra det ännu mer besvärligt får jag inte förnya receptet förrän jag har en veckas medicin kvar.
Men en medicin jag bara skulle ha tillfälligt fick jag ett års förbrukning direkt på recept och får 100 tabletter i taget.
Det görs ingen uppföljning eller nånting sånt, så jag fattar inte varför det är så.
Ja, det är verkligen olika. Och det ändrar sig lite då och då. Förr hade jag varken intervall eller få uttag, utan kunde ta ut två paket á 56 tablett i taget. Fattar inte varför det ändrades..Det verkar vara väldigt olika. Jag har ett recept på två år, något annat utan intervall men fyra uttag osv. På onkologen får jag en del mediciner med direkt från avdelningen och annat på recept.