Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Stör mig på att jag aldrig kan lägga upp gardiner så att det blir bra. Hela processen sitter så förbannat långt in dessutom (det faller in under samma kategori som att deklarera, boka tid till vårdcentralen och att panta) supertråkigt! Och ännu tråkigare är det att hänga upp skiten efter allt slit bara för att upptäcka att de fortfarande släpar i golvet.

Jag måste förmodligen göra mig av med hundarna. Varulven är snart 13 år så för hans del är det isf 100% avlivning som gäller + att jag lovade honom när han flyttade till mig att aldrig behöva byta hem igen. Fåntratt är yngre men kommer mest troligast att få följa honom till den andra sidan. 😭

Varför måste folk som inte har en aning om det som snackas om och inte ens var där eller ens i samma stad ge sig in i diskussioner? Tappad last har inget med att göra om föraren KANSKE snackade i mobilen, då har föraren brustit vad det gäller obligatorisk lastsäkring före färd och riskerar att bli av med kortet eftersom det räknas som vårdslöshet i trafik men nejdå, "han satt NOG och pratade i mobilen så han inte såg att han tappade järnrören på flaket på lastbilen". :banghead:

Jag blev bara så ledsen senast jag var i Köpenhamn - ställen nästan helt utan bord (kanske ett par ståbord), utan mat, med inredning som i princip går att spola av och som hivar ut stor stark :( Som sagt som en modern djurhall.

Samhällen som behöver sådana ben att stå på kanske bör få gå i kull.

Det låter inte som speciellt trevliga ställen, men jag kan inte minnas mig sett några sådana ställen här i Finland.
Självklart finns det ju mindre trevliga pubar även här (räkälä baarit) men de hade knappast varit trevligare med matservering :D

Jag stör mig på @_Elly_ som pratar om kantarellchips, när det inte finns i min butik :cautious:
Jag stör mig på att ni båda pratar om chips, kantarellchips är gott, men lagrad ostchips också... och tänkt om julostchipsen kommer i år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love::d:d:d Köpte ostbågestjärnor med ädelostsmak i går och blev besviken... skulle köpt ostchips och har alltså inga! :cry:

Jag stör mig på att ni båda pratar om chips, kantarellchips är gott, men lagrad ostchips också... och tänkt om julostchipsen kommer i år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love::d:d:d Köpte ostbågestjärnor med ädelostsmak i går och blev besviken... skulle köpt ostchips och har alltså inga! :cry:
Det hade min affär dock... en annan gavel med diverse julchips, rätt säker på att någon var just julost:D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 727
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
353
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 129
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
112 002
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar