Här finns aldrig nytillkomlingar så snabbt-ibland inte ens alls.... tröttsamt!Det hade min affär dock... en annan gavel med diverse julchips, rätt säker på att någon var just julost
De här, så SÅ goda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här finns aldrig nytillkomlingar så snabbt-ibland inte ens alls.... tröttsamt!Det hade min affär dock... en annan gavel med diverse julchips, rätt säker på att någon var just julost
Såg det också, håller med, tänkte det också!@Enya Inte testat dessa men Estrella skriver på sin hemsida att de ska finnas i år så var säkert de som jag såg
"Under julen 2024 bidrar varje påse Julostchips och Julhjärtan till den ideella organisationen Mind." också fint initiativ!
De där fanns på Willys i förrgår!Här finns aldrig nytillkomlingar så snabbt-ibland inte ens alls.... tröttsamt!
De här, så SÅ goda!
Visa bifogad fil 156531
Vi har Willys här men kan tyvärr inte ta mig dit, så det är Hemköp, ICA Supermarket på två ställen, Lidl eller två olika Hemköp jag får kollaDe där fanns på Willys i förrgår!
Såg julostchipsen på mitt Ica i torsdagsJag stör mig på att ni båda pratar om chips, kantarellchips är gott, men lagrad ostchips också... och tänkt om julostchipsen kommer i år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Köpte ostbågestjärnor med ädelostsmak i går och blev besviken... skulle köpt ostchips och har alltså inga!
Såg julostchipsen på mitt Ica i torsdags
De hade på min lokala ICA också... men igår var det inte ens en handfull påsar kvar!
Jag stör mig på att ni båda pratar om chips, kantarellchips är gott, men lagrad ostchips också... och tänkt om julostchipsen kommer i år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Köpte ostbågestjärnor med ädelostsmak i går och blev besviken... skulle köpt ostchips och har alltså inga!
Har du provat Desonix? Fås på recept och innehåller inte bensalkoniumklorid som den där receptfria Nasonex gör. (Bensalkoniumklorid kan förvärra nästäppa).Behöver minska på användandet av nässpray, så nu tycker min kropp att jag typ lider av syrebrist...
Gissa vem som fått fel storlek på fälgar till sin bil
Potatis är mat och mat är lunch.Shit var chipssugen jag är nu! Är det ok att äta chips till lunch?
Nu bor jag bara ett par tre fyra mil från Staffanstorp men tack för tipsetJulostchipsen finns åtminstone på Willys i Staffanstorp