Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Det hade min affär dock... en annan gavel med diverse julchips, rätt säker på att någon var just julost:D
Här finns aldrig nytillkomlingar så snabbt-ibland inte ens alls.... tröttsamt! :meh:
De här, så SÅ goda!
30469-estrella-julostchips-160g.webp

@Enya Inte testat dessa men Estrella skriver på sin hemsida att de ska finnas i år så var säkert de som jag såg :banana:

"Under julen 2024 bidrar varje påse Julostchips och Julhjärtan till den ideella organisationen Mind." också fint initiativ!
Såg det också, håller med, tänkte det också!
Och goda är de, men varför tar alla affärer inte in dem? Vet att tex ICA Maxi här inte tog in dem förra året, eller ICA supermarket där jag bor, minns inte hur det var på Hemköp, tror jag fick tag på en påse under hela perioden.

Jag stör mig faktiskt på det här! Jag trivs i Nyköping men verkar ha hamnat i någon slags håla där verkligheten är annorlunda jämfört med på andra ställen ibland. "Va, har det komma nyheter i mat/snacks/annat?!" typ tre månader efter- eller inte alls.

Jag stör mig på att ni båda pratar om chips, kantarellchips är gott, men lagrad ostchips också... och tänkt om julostchipsen kommer i år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love::d:d:d Köpte ostbågestjärnor med ädelostsmak i går och blev besviken... skulle köpt ostchips och har alltså inga! :cry:
Såg julostchipsen på mitt Ica i torsdags 😁

Försöker skänka bort ett par möbler som inte fick plats efter flytten. Får svar på annons av en som vill hämta genast. Jag är inte hemma förrän sent den dagen. Fick igår kväll fråga om man kunde komma idag. Svarade idag förmiddag, då jag hade kommit till stallet, vilka timmar jag skulle vara hemma nu i eftermiddag. Har inte fått svar men ser att det är läst. Nu behöver jag gå hemifrån strax för att jag ska på en spelning. Förstår om man inte längre vill ha möbeln men tycker att man kan skriva att man inte längre är intresserad.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 727
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
353
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 129
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
112 002
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar