Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nej toan var borta när jag kom hem.Vänta va, slarvade bort din toa? Som i en toalettstol? Jag är så förvirrad just nu.
Jahaaaa, tänkte väl! Det låter lite väl oskillat att slarva bort en hel toastolHaha nej toan var borta när jag kom hem.
När jag ringde jouren hade de missat att ringa och fråga om det var ok om jag var utan toa ett dygn.
Sen efter det hade de slarvars är bort saker till håret men det vägrar chefen erkänna.
Nä, det känner jag inte alls igen tyvärr. Jag är oerhört o-kräsen när det kommer till BH så det vore inte likt mig att ha koll på såntDet finns/fanns(?)någon väldigt bra sida där du kan lägga in alla möjliga mått för att få en storlek som kan passa. Inte bara dem gamla vanliga måtten.
Funkade väldigt bra för mig när jag utgick därifrån för att hitta BH som passar.
Jag hittade länken här på Buke för flera år sedan. Men frågan är om jag har den nedsparat.
Kan det ha varit @Mineur som la upp den först måntro?
Edit: Tror det var den här sidan jag tänkte på:
https://www.abrathatfits.org/calculator.php
Hmm. Måste ha kommit ihåg helt fel då.Nä, det känner jag inte alls igen tyvärr. Jag är oerhört o-kräsen när det kommer till BH så det vore inte likt mig att ha koll på sånt
Min kropp skulle det såklart stå, inte min jobbPå viruset som verkar ha tagit över min jobb. Feber från förra måndagen till igår (idag bara förhöjd temp), huvudvärk, jobbig hosta som har gett onda revben, matt och trött. Jag orkar inte mer, vill vara pigg och frisk igen. Mina trasiga leder behöver dessutom röra på sig för att må bra
Känner igen det där. Har en nära anhörig som är lite likadan, och då kan det t.o.m. vara hen som behövt en till något, men så är hen inte hemma eller klar att börja på vid den överenskomna tiden.Asså vissa pensionärer??? Jag bestämde med farmor att jag kommer efter jobbet och förtydligade när jag slutar. När jag ringer på är hon inte hemma utan tydligen påväg hem från affären. Hon har haft HELA dagen på sig men nej, nu ska jag sitta och vänta.
Det låter helt galet! Och jag som är trött och less på mitt jobb. Jag ska inte klaga.Den totala bristen på information på mitt jobb. Varje dag är ett lotteri.
Har jag några elever idag?
Har jag någon kollega med mig på lektionen?
Är rätt kollega på plats eller är det någon 12-årig resurs där istället?
Har min lektion prioriterats bort för annat?
Har jag något material/verktyg/sopkorg/annat kvar eller har det flyttats/kastats/lånats?
Har någon lärare lovat någon elev någon specialdeal på min lektion?
Högst oklart. Varje dag är en överraskning.
Jag är less och bitter och så vansinnigt trött på hela alltet.Det låter helt galet! Och jag som är trött och less på mitt jobb. Jag ska inte klaga.
Jag fattar inte hur du står ut.Jag är less och bitter och så vansinnigt trött på hela alltet.
Att få en flashback av ett smakminne från något som inte längre existerar, det är störande detNågon i huset lagar mat som doftar gudomligt! Påminner om hur det doftade när jag åt på A Hereford Beefstouw när jag var liten. Oxfilé, vitlökssmör och tjocka pommes. Stör mig på att jag blir hungrig och vill gå på en restaurang som inte finns längre