Det är ju bra om fler faller för ridsport.Jag stör mig alltså på att det är lägsta kravet. Jag fattar att man inte måste rida med ledare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju bra om fler faller för ridsport.Jag stör mig alltså på att det är lägsta kravet. Jag fattar att man inte måste rida med ledare.
Det är ju bra om fler faller för ridsport.
Ja, fast JAG tycker att det är fel att man inte ska visa att man kan hantera hästen i alla gångarter för att klara ridborgarmärket.Det är ju bra om fler faller för ridsport.
Håller med.Ja, fast JAG tycker att det är fel att man inte ska visa att man kan hantera hästen i alla gångarter för att klara ridborgarmärket.
Inga problem alls, de gånger jag gjort en ansats att sätta mig har folk snabbt ryckt åt sig vad det nu är.Det kanske är något i väskan som kan innebära negativa konsekvenser för dig?
När jag var runt 13 år hade jag fått köpa en bakelse för att fira något. Köpte den och ställde kartongen på sätet bredvid mig, skulle åka typfyra stationer och det var inte rusningstid eller fullt på bussen. Hållplatsen innan jag ska av sätter sig en kvinna på kartongen, jag blev förtvivlad och hon fick grädde i röven. Bad inte ens om ursäkt.
Kommunpolitiker är ibland svåra att förstå..Att de ska vrålhöja avgiften för hemtjänsten via kommunen. Snacka om att försöka skära i en redan svag och utsatt grupp för att försörja kommunens Lyxfällan-projekt.
Kommunpolitiker är ibland svåra att förstå..
De är väl glada för avlopp?Bananflugor i duschen