Med tanke på att det inte är begåvningsreserven vi pratar om så betvivlar jag detMan kan hoppas att dem iaf är organdonatorer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på att det inte är begåvningsreserven vi pratar om så betvivlar jag detMan kan hoppas att dem iaf är organdonatorer..
Det kanske är något i väskan som kan innebära negativa konsekvenser för dig?Jag sätter mig helt enkelt på väskan, då brukar de vara snabba på att dra åt sig den.
Kan det vara ett alternativ att byta delar?Har en pytteliten toa i sovrummet, under snedtak.
Toastolen läcker och ventilen till vattnet är också halvt kaputt.
Googlar toastolar och det krav som är viktigt för mig går inte att sortera på - måttet. Stolarna är så stora! Om de är för djupa (längd) så får jag inte plats med knäna. Inser trist nog att jag måse åka runt och titta och fråga
Jag brukar ställa mig bredvid någon och mycket vänligt fråga om jag kan få sitta där. Funkar alltid.Motresenärer som vägrar plocka bort väskor från säten eller ta ned fötterna... Nej men visst, jag kan stå obältad på 100-väg
Kanske kan vara en idé! Den stänger inte av vattnet när den fyllt. Det fortsätter rinna.Kan det vara ett alternativ att byta delar?
En del äldre klassiska modeller tror jag är lättare att hitta det till än vissa nya "designade" modeller som bara säljs få år av få butiker.
Om du inte menar att den läcker som sprucken i porslinet? I så fall begagnat på blocket från någon som slänger ut en liknande vid renovering?
Varför är det så få journalister som kan intervjua nu för tiden? De verkar vilja höras mer själva än intervjupersonen, kan inte lyssna på svaret och kan inte ställa följdfrågor.
Kollade Morgonstudion och intervjun med Jan Guillou angående hans nya bok. Jag hade väldigt gärna velat höra honom själv prata om sin bok istället för en journalist som verkade ställa frågor utifrån ett manus och inte lät författaren själv prata fritt om sin bok.
Det enda som är värre är de som inte ens låter den intervjuade svara klart på frågan. Finns en kille som verkar vicka på Morgonstudion ibland som inte kan låta de han intervjuar, och särskilt när det är kvinnor, att prata klart utan avbryter hela tiden. Går inte att lyssna på.
Alltså jag hade säkert kunnat fråga, men om tjugo personer ser en person stå och titta efter en plats, men får gå och ställa sig så tycker jag att det man gör är att flytta på väskan. Det ska liksom inte ens behöva vara en grej att fråga om..Jag brukar ställa mig bredvid någon och mycket vänligt fråga om jag kan få sitta där. Funkar alltid.
Jag tänker att folk nu för tiden är så inne i sina lurar och allt vad de lyssnar på att de har stängt av omvärlden. Därför förväntar jag mig inte att de ska se andras behov.Alltså jag hade säkert kunnat fråga, men om tjugo personer ser en person stå och titta efter en plats, men får gå och ställa sig så tycker jag att det man gör är att flytta på väskan. Det ska liksom inte ens behöva vara en grej att fråga om..
Stör mig på reglerna för ridborgarmärket.
Skritta 200 m med ledare…..
Då kan man ju få doppa tårna i bassängen och få simborgarmärket också…
Man rider inte alls med ledare, utan efter sina egna förutsättningar,dom 200m kan ridas i skritt,trav,galopp om man vill,jämt fördelat, eller så rider man det långa programmetStör mig på reglerna för ridborgarmärket.
Skritta 200 m med ledare…..
Då kan man ju få doppa tårna i bassängen och få simborgarmärket också…
Okej. Men vad bra, då slutar jag störa mig på att tjugo pers stirrade på mig när jag letade efter en plats att sitta på. Vet inte riktigt vad du ska ha ut av att argumentera emot min störning att folk inte har vet nog att flytta på sig när de SER någon som letar efter en plats.Jag tänker att folk nu för tiden är så inne i sina lurar och allt vad de lyssnar på att de har stängt av omvärlden. Därför förväntar jag mig inte att de ska se andras behov.
Ville bara tala om hur du kan lösa situationen, men du behöver givetvis inte alls göra som jag gör,Okej. Men vad bra, då slutar jag störa mig på att tjugo pers stirrade på mig när jag letade efter en plats att sitta på. Vet inte riktigt vad du ska ha ut av att argumentera emot min störning att folk inte har vet nog att flytta på sig när de SER någon som letar efter en plats.