Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man otur kanske man hamnar på fel ställe
Det finns ju rätt många bilar i världen med fem sittplatser. Det är nog vanligare än två till och med...Vi lämnade bilen på verkstad igår (eller egentligen söndag kväll). Den skulle lagas igår. De hörde av sig på eftermiddagen och sa att nej, på grund av sjukdom blir den inte lagad. Kanske idag.
Så nu får vi försöka lösa det utan bil med mer än två sittplatser. Sjukt byngligt när man är tre i familjen!
Puh, allt verkar ha klarat sig! Nu hoppas jag slippa fler sådana här stressmoment på ett tagAtt jag verkar vara inne i en riktig klant-period. Igår spillde jag som sagt vatten på datorn (som tack och lov har återuppstått idag och beter sig som om ingenting hade hänt) och idag lyckades jag sätta igång tvättmaskinen på 60 grader när det skulle vara 40. Och det kom jag på NU, när 2/3 av programmet redan har körts. Jag vet att man brukar säga att tvättmaskinsminuter är långa i vanliga fall, men det är ingenting emot när man som jag sitter och väntar på att de sista minuterna ska bli klara så att man kan öppna och se om man förstört en massa kläder eller ej. Bland annat en tröja med stort sentimentalt värde för min man... Håll en tumme för att jag har samma tur i oturen som med datorn är ni snälla!
Jag tänkte precis skriva att om det inte var ylle du tvättade så var det nog ingen större fara !Puh, allt verkar ha klarat sig! Nu hoppas jag slippa fler sådana här stressmoment på ett tag
Tänk om jag ändå hade vetat det för en timme sedan! Ja ja, då har jag lärt mig något idag också!Jag tänkte precis skriva att om det inte var ylle du tvättade så var det nog ingen större fara !
Ja, men vi har bara en. Den andra har två. Vad är det för konstigt med det?Det finns ju rätt många bilar i världen med fem sittplatser. Det är nog vanligare än två till och med...
Dags att byta bil då? eller låna? Det kommer fler tillfällen familjebilen ska lagas och som drar ut på tiden.Ja, men vi har bara en. Den andra har två. Vad är det för konstigt med det?
Vi kan inte ha tre bilar och behöver den med två platser. Jag tänker inte gå in på varför.Dags att byta bil då? eller låna? Det kommer fler tillfällen familjebilen ska lagas och som drar ut på tiden.
Jag fick typ varning för att jag delade artiklar med våldsamt innehåll.Delade regionens event på fb ang att kvinnor på 25-30 kunde få gratis hpv-vaccin. Det rök direkt för att jag tydligen "jagat likes" eller nåt. För helvete Meta, det här är löjligt
Jag fick typ varning för att jag delade artiklar med våldsamt innehåll.
Artikeln var om medborgare som hjälpte till att utrymma konst ur en byggnad i Köpenhamn som brann...
Jag fick typ varning för att jag delade artiklar med våldsamt innehåll.
Artikeln var om medborgare som hjälpte till att utrymma konst ur en byggnad i Köpenhamn som brann...
Fascinerande. Meanwhile har jag fått ett foto raderat på insta nyligen, en bild av 20 så inlägget är kvar.Jag anmälde ett inlägg i en köp och säljgrupp där det var helt uppenbart att personen sålde sex och det blev ingen åtgärd på det för Meta kunde inte se något fel på det...
Letat i stallet, var förbi på affären men ingenstans någon plånbok. Letat i skåpen, i kassar, i lådor, ingen plånbok. Vill verkligen inte behöva spärra korten, har så bra koder som jag haft i flera år. Spärra mitt ID är skit samma, ser ändå förfärlig ut på fotot.Jag hittar inte min plånbok!
Senast jag vet säkert att jag hade den är när jag köpte lunch igår, men jag kan inte hitta den idag och jag som skulle köra ner till huset inatt för att tömma det sista, men jag kan inte göra nånting utan den.
Jag har tittat i tvättstugan och stressletat i bilen, ska åka till stallet och leta där med men jag kan inte göra nånting alls utan mina betalkort. Varken tanka bilen eller köpa mat åt mig själv. Katterna och hundarna har så de klarar sig ett tag.
Kolla bilen igen,under säten mellan säten etcLetat i stallet, var förbi på affären men ingenstans någon plånbok. Letat i skåpen, i kassar, i lådor, ingen plånbok. Vill verkligen inte behöva spärra korten, har så bra koder som jag haft i flera år. Spärra mitt ID är skit samma, ser ändå förfärlig ut på fotot.
Bankers trångsynthet när det kommer till bostadslån och ensamstående förälder.
Det handlar om småpengar i sammanhanget och jag kommer med all trolighet kunna lösa hela lånet inom ett år. Hela boendekostnaden skulle bli hälften mot nuvarande hyra. Dessutom kan jag lägga ca 50% cash.
Men nej, jag har tydligen inte ekonomi nog att köpa bostad eftersom jag är ensamstående med ett barn.
Orkar inte.
Jag har redan leta överallt, flera gånger.Kolla bilen igen,under säten mellan säten etc