Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyligen drömde jag väldigt detaljerat om jobbet, leveransen blev knasig och jag gick igenom latinska namn och priser, en viss person kom och köpte varor innan de var uppackade, och det var en massa detaljer att hålla i minnet, precis som en bråd dag på jobbet.Att man inte får betalt för arbetstid när man drömmer om jobb :P
It's a sign!!!Varit brutalt sugen på pasta carbonara i flera dagar. Försökt stålsätta mig och övertala mig själv att faktiskt låta bli carbonaran och äta mina äckliga matlådor som planerat.
Tror ni inte att en försäljare satt upp ett partytält precis utanför min port där han säljer pecorino och parmigiano reggiano
Tredje gången jag gick förbi ostarna för idag kunde jag inte låta bli, så nu väntar jag på att pastan ska bli klarIt's a sign!!!
Såååååååååå, vad tänker du äta idagVarit brutalt sugen på pasta carbonara i flera dagar. Försökt stålsätta mig och övertala mig själv att faktiskt låta bli carbonaran och äta mina äckliga matlådor som planerat.
Tror ni inte att en försäljare satt upp ett partytält precis utanför min port där han säljer pecorino och parmigiano reggiano
Inom SL-trafiken har hissarna nummer, så det står "vid fel, anmäl hiss nr xx", bara det att det finns två hissar med samma nummer ...Adress på hiss? Fysisk adress 2 olika? Jikes.
Allt jag kan säga är att nästa inlägg i tråden blir om att jag stör mig på min bristande impulskontrollSåååååååååå, vad tänker du äta idag