Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har inte haft någon sommar i år så jag tar gärna din! Du kan få hösten som kom hit i Juni.Värme och sommar. Är så jävla less. Bor så det blir väldigt varmt inne. Fönstren måste vara öppna fullt så det blir tvärdrag. Idag ramlade en krukväxt ner i sängen på grund av vinden. Och hela jävla veckan ska bli varm.
Ge mig höst!!
Värme och sommar. Är så jävla less. Bor så det blir väldigt varmt inne. Fönstren måste vara öppna fullt så det blir tvärdrag. Idag ramlade en krukväxt ner i sängen på grund av vinden. Och hela jävla veckan ska bli varm.
Ge mig höst!!
Ja lyser solen på fönstret är det stängt och fördraget.Jag är tvärtom, stänger alla fönster på dagen och ner med rullgardinerna. På kvällen när det blivit svalare ute än inne så öppnar jag och så får det vara öppet hela natten. Så stänger jag igen på morgonen innan det blir för varmt. Jag hade haft bastu hemma om jag haft fönsterna öppna på dagen!
Jag hade mer än något annat i världen bott där du bor så ja tackVi har inte haft någon sommar i år så jag tar gärna din! Du kan få hösten som kom hit i Juni.
Jag är tvärtom, stänger alla fönster på dagen och ner med rullgardinerna. På kvällen när det blivit svalare ute än inne så öppnar jag och så får det vara öppet hela natten. Så stänger jag igen på morgonen innan det blir för varmt. Jag hade haft bastu hemma om jag haft fönsterna öppna på dagen!
Så gör jag också, täcker fönster där solen lyser in. Men på kvällen måste vi köra tvärdrag. Bor högst upp i ett trähus som verkligen drar åt sig värmen.. med mycket asfalt runt om.Ja lyser solen på fönstret är det stängt och fördraget.
Så gör jag också, täcker fönster där solen lyser in. Men på kvällen måste vi köra tvärdrag. Bor högst upp i ett trähus som verkligen drar åt sig värmen.. med mycket asfalt runt om.
Stenhus står på önskelistan när vi köper hus. Gärna i skuggan
Är det inte dags att skaffa hjälp för att reda ut vad som orsakar drömmarna? Det påverkar uppenbarligen ditt liv väldigt mycket.Helvetes drömmar. Hade sovit drygt en timme när jag vaknade med ångest över drömmar.
Min är inte namnad och har aldrig haft problem!När early bird ska leverera paket och man får ett meddelande att lådan inte är namnad så det går till ombud. Saken är att de inte ens försökt, då lådan är väldigt tydligt namnad med namn och nummer mm.
Blir extra irriterad när de lägger skulden på mottagaren istället för att göra sitt jobb.
Det finns ingen hjälp.Är det inte dags att skaffa hjälp för att reda ut vad som orsakar drömmarna? Det påverkar uppenbarligen ditt liv väldigt mycket.
Terapi.Det finns ingen hjälp.
Låter underbart!Ah, då förstår jag. Huset vi bor i är ett tegelhus från 70-talet. Det isolerar rätt bra.
Jag fick ett meddelande om att dom inte hade min adress. Vilket är mycket märkligt eftersom man ändå skriver adressen när man skickar efter. Till och med Postmord lyckas hitta till min brevholk.När early bird ska leverera paket och man får ett meddelande att lådan inte är namnad så det går till ombud. Saken är att de inte ens försökt, då lådan är väldigt tydligt namnad med namn och nummer mm.
Blir extra irriterad när de lägger skulden på mottagaren istället för att göra sitt jobb.