Ja bedrövligtJag fick ett meddelande om att dom inte hade min adress. Vilket är mycket märkligt eftersom man ändå skriver adressen när man skickar efter. Till och med Postmord lyckas hitta till min brevholk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja bedrövligtJag fick ett meddelande om att dom inte hade min adress. Vilket är mycket märkligt eftersom man ändå skriver adressen när man skickar efter. Till och med Postmord lyckas hitta till min brevholk.
Jag har kollat och vad jag har fått till mig så kan man lära sig vad drömmarna betyder men det hjälper mig inte.Terapi.
Jag tänkte mer att få hjälp att bearbeta det som orsakar drömmarna.Jag har kollat och vad jag har fått till mig så kan man lära sig vad drömmarna betyder men det hjälper mig inte.
Fast alla drömmer ju. Och det är allt möjligt och sällan hemska.Jag tänkte mer att få hjälp att bearbeta det som orsakar drömmarna.
Men då förstår jag inte riktigt problemet? Vad är det som blir jobbigt om drömmarna inte är hemska? För övrigt så brukar min fitbit tala om att jag är i REM-sömn en-två timmar/natt. Men det är VÄLDIGT sällan jag faktiskt minns något när jag vaknar. Så, ja, alla drömmer. Men jag tror inte alla kommer ihåg sina drömmar (och har obehag av dem) när de vaknar.Fast alla drömmer ju. Och det är allt möjligt och sällan hemska.
Har du bara kontaktat Early Bird?När early bird ska leverera paket och man får ett meddelande att lådan inte är namnad så det går till ombud. Saken är att de inte ens försökt, då lådan är väldigt tydligt namnad med namn och nummer mm.
Blir extra irriterad när de lägger skulden på mottagaren istället för att göra sitt jobb.
Obehaget är att jag inte får sova ostört. Och att jag drömmer så mkt. Jag kan somna 9 och vakna en dryg timme senare och redan drömt. Och så somnar jag om och drömmer igen. Och ofta vaknar jag ännu en gång. Drömmarna i sig är väldigt sällan obehagliga.Men då förstår jag inte riktigt problemet? Vad är det som blir jobbigt om drömmarna inte är hemska? För övrigt så brukar min fitbit tala om att jag är i REM-sömn en-två timmar/natt. Men det är VÄLDIGT sällan jag faktiskt minns något när jag vaknar. Så, ja, alla drömmer. Men jag tror inte alla kommer ihåg sina drömmar (och har obehag av dem) när de vaknar.
Men då låter det ju som att du kanske behöver hjälp med din sömnstörning?Obehaget är att jag inte får sova ostört. Och att jag drömmer så mkt. Jag kan somna 9 och vakna en dryg timme senare och redan drömt. Och så somnar jag om och drömmer igen. Och ofta vaknar jag ännu en gång. Drömmarna i sig är väldigt sällan obehagliga.
Jag har inte kontaktat dom än, trodde det skulle komma ny info vad dom gjort av paketet.Har du bara kontaktat Early Bird?
Om inte så rekommderar jag kontakta dom som delar ut tidningen hos dig, dom som troligtvis har early bird tjänsten.
Då behöver du nog hjälp med din ångest runt dem istället. Eller som någon skrev, din sömnstörning. Eller gå igenom om du har mediciner, vissa mediciner gör att man drömmer mer. Jag har precis avslutat en, som gjorde att jag drömde massor varje natt.Fast alla drömmer ju. Och det är allt möjligt och sällan hemska.
Hoppas du hittar henne. Kissar kan ju vara duktiga på att gömma sig.Vet inte vad som hände men hörde varulven gruffa till och nu är Wilma spårlöst försvunnen. Inte ett ljud, svarar inte och gråter inte heller. Blir så orolig att han tappat humöret på henne, något som aldrig hänt förr men flytten är en stor omställning för dem alla.
Hon är hittad och oskadd, blev nog bara väldigt rädd då hon annars kan vara lite fräck och det aldrig hänt något tidigare.Hoppas du hittar henne. Kissar kan ju vara duktiga på att gömma sig.