Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du ha huven då ? Vi har våran utan huv.Stör mig på kattlådan med huv jag köpte för en vecka sen. Omöjlig att öppna utan verktyg Billig skit tyvärr.
För en stund upptäckte jag dessutom att katten kissat stående i lådan och då har det runnit ut i skarven.
Bara att köpa en plastback till att använda som låda då. Har en sen innan och det är så fult
Vi köpte chips idag, hela 3 påsarNooooo!
Det kan jag men då ligger snart all sand spridd över golvet. Hon skyfflar ut den med oanad kraftMåste du ha huven då ? Vi har våran utan huv.
Ok. Jag passade på att köpa en med huv när en butik gick i kk. Den var rejält hög även utan huv. Huven gick inte att använda och las undan nu kan man lägga sig och sova där.Det kan jag men då ligger snart all sand spridd över golvet. Hon skyfflar ut den med oanad kraft
Jag köpte en sån man hoppar in uppifrån i. Ledsnade på grävskopan som skyfflade ur halva lådan varenda gång.Det kan jag men då ligger snart all sand spridd över golvet. Hon skyfflar ut den med oanad kraft
Hur arga folk blev när ”Bland drakar och dragqueens” skulle komma till vårt bibliotek. Orkade inte ens läsa…Sjukt less på all homo- och transfobi i kommentarer på Facebook. Så fort det är en länk som delas om HBTQI så kommer det en massa hemska kommentarer. Usch.
Min bror brukade teckna med vänstran (han är högerhänt) för att få rätt spetsiga, oputsade uttryck - men det slutade med att han tecknade lika bra med båda händernaMin största utmaning är att tänka mindre. Att inte tycka mig upptäcka fel och brister, gå tillbaks och sabba nåt som ursprungligen var bra. Så i begreppet ”svårt” innefattar det, för mig, att kunna tänka bort mer komplexa tankar om krav på perfektion osv. som förstör för mig.
Det finns ju en 2-åring i Tyskland om säljer tavlor för 75tkr styck just nu. Även om jag nog tror det är mer en hype och unicitet än nåt annat. Men ja, personlighet hade jag nog gjort bättre konst om jag hade lite mer mentalitet som en apa eller ett barn Såg en konstnär här om dagen som tejpat fast sina pennor på en lång kvist för att få mer slumpmässigt resultat. Kanske är det den allra största utmaningen med abstrakt konst, att inte tänka som en vuxen människa. I kombination med att absolut kunna göra det för att förstå hur färgen och materialet reagerar (kunna jobba snabbt när det torkar efter hand exempelvis), ha ett öga för kompositionen, färglära mm. Det här vet nog @parellikusken mycket mer än mig om, men ja, jag skulle också kunna prata om det i oändlighet