Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har väldigt ofta ångest. Har du någon hjälp med det? Om inte, så kanske det är dax?Ångest utan (för mig) förklaring.
Jag har haft det mycket mindre nu. Men kommer på våren.Du har väldigt ofta ångest. Har du någon hjälp med det? Om inte, så kanske det är dax?
Ta hand om dig
Ååååk! Du kommer dit och hittar typ ett skrotupplag först, men när du väl kommer in bland inomhusväxterna så... Alltså, vilket ställe! Det är kaktusar och yucca som växer rätt upp i taket och en massa kul växter och random djurstatyer och gud vet allt. Jag kommer aldrig mer kunna åka till Skåne utan att även besöka det ställetMen det är ju inte ens en timme bort, varför har jag inte varit där?! Helgen är räddad!
(Hopps båda fynden överlevde hemresan)
Alltså, jag levererar ju inte till hela sverigeMin leverans hade mitt namn + efternamn (samma som står på dörren), vägnamn, trappuppgång, antal trappor, lägenhetsnummer och postadress.
I min portuppgång är vi två lägenheter på det planet och totalt fyra i trappuppgången.
Det gick jättebra hitta min lägenhetsdörr sen på lördagen? Förklara det?
Här med. Men några mil norrut hade det klockan 16.00 inte kommit en flinga och här är det 1 dm. @cambodia stämmer det hade ni snöfritt 16.00?Det snöar
Ja, inget som har lagt sig här! Det blåser mest.Här med. Men några mil norrut hade det klockan 16.00 inte kommit en flinga och här är det 1 dm. @cambodia stämmer det hade ni snöfritt 16.00?
Eller bara svara ” lös problemet”, fast i annat ordalag då.Barnens pappa har barnen över påsk. Vi firade med min familj allihop igår men de vaknade hos pappan på morgonen. Alla tidigare år har barnen mötts av en karta från påskharen som lett till påskägg. Fick detta sms från exet igår förmiddag:
Visa bifogad fil 142265
(Mitt hus alltså) Stör mig både på att han lite lägger över det på mig och att jag genast blev stressad och funderade på hur jag skulle rädda upp situationen
Jag har inte påmint eller något inför påsk, han får skapa sina egna traditioner med barnen.. Men då får man väl vara beredd på reaktioner och kanske parera med något annat eller stå för det?
Det du gjorde var ju att sätta dit ett varningsmärke så du inte råkar micra nåt med folie såklart!Jag hade en inlindad pizzarulle i micron 3 sek med folie.... Jag vet bättre än såhär och den nuddade väggen i micron så nu är det ett fint märke Behövde bara verkligen mat, hjärnan var inte på topp.
Gjorde nästan så, svarade att här inte fanns någon karta och att han väl fick hitta på något. Han förstod mycket väl vad jag tyckte, men han inser nog inte det störiga i att försöka lämna över det på mig.Eller bara svara ” lös problemet”, fast i annat ordalag då.
Vad störd jag blir på ännu en man som har noll framförhållning och inte inser att saker och ting behöver planeras och ordnas på förhand.Gjorde nästan så, svarade att här inte fanns någon karta och att han väl fick hitta på något. Han förstod mycket väl vad jag tyckte, men han inser nog inte det störiga i att försöka lämna över det på mig.