Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra att jag inte är ensam om det Blir bara trött och päsig. Noll energi.Jag stör mig på att mat ska tillföra energi, men hos mig gör den mig helt slut och matt. Det är som om någon klubbat mig i skallen varje gång jag ätit! Rätt störigt när det inte ens är läggdags ännu! Men åh vad skönt det skulle vara att sova nu!!!
Eller hur, så konstigt när det är så! Och tröttsamt!Skönt att höra att jag inte är ensam om det Blir bara trött och päsig. Noll energi.
Jag är likadan och alltid varit. Det tar enorm energi både att dricka och att äta. Och så kommer världens huvudvärk dessutom.Jag stör mig på att mat ska tillföra energi, men hos mig gör den mig helt slut och matt. Det är som om någon klubbat mig i skallen varje gång jag ätit! Rätt störigt när det inte ens är läggdags ännu! Men åh vad skönt det skulle vara att sova nu!!!
Men det är ju inte ens en timme bort, varför har jag inte varit där?! Helgen är räddad!Samma här, tills idag Trädgårdspaletten i Malmö!
Min andra goding ska nog kunna stå i en hålighet bland packningen hoppas jag, annars blir det svårt
Jag som delar ut early bird paket kan ju passa på att klaga på motsatsen då. Väldigt många personer som antingen är dåliga på att märka upp lådor, eller inte fyller i ordentligt när de beställer så paketen har väldigt knapp info. Hade en som bodde i lägenhet och på paketet stod det inget våningsplan och det enda namnet som fanns var ett förnamn.Ibland känns det som att folk inte vill ha sina paket.Stör mig på att Early Bird påstår de inte kunde leverera som utlovat i morse.
Mitt namn "fanns inte på adressen" vilket är ren jävla bullshit. Mer troligtvis har de varit på fel adress i såfall .
Tur det inte var något livsviktigt, men störrande då jag hade tänkt ha helgen till fixa det som skulle levereras.
Fast att ha betalat sin hyra två gånger är ju inte speciellt pinsamt ? Det hade väl varit värre om du inte ha betalat den alls?Jag har råkat betala min hyra två gånger, så nu måste jag höra av mig till hyresvärden imorgon och vara pinsam.
Jag har råkat betala min hyra två gånger, så nu måste jag höra av mig till hyresvärden imorgon och vara pinsam.
Min leverans hade mitt namn + efternamn (samma som står på dörren), vägnamn, trappuppgång, antal trappor, lägenhetsnummer och postadress.Jag som delar ut early bird paket kan ju passa på att klaga på motsatsen då. Väldigt många personer som antingen är dåliga på att märka upp lådor, eller inte fyller i ordentligt när de beställer så paketen har väldigt knapp info. Hade en som bodde i lägenhet och på paketet stod det inget våningsplan och det enda namnet som fanns var ett förnamn.Ibland känns det som att folk inte vill ha sina paket.
Hos mig kan de inte leverera alls numer.Min leverans hade mitt namn + efternamn (samma som står på dörren), vägnamn, trappuppgång, antal trappor, lägenhetsnummer och postadress.
I min portuppgång är vi två lägenheter på det planet och totalt fyra i trappuppgången.
Det gick jättebra hitta min lägenhetsdörr sen på lördagen? Förklara det?
Stör mig på att väderprognosen verkar stämma till punkt och pricka ! Har fått ca 15 cm snö hittills, till skillnad från gårdagens 15+ och barmark !!Här skräms de med 220 mm snö !! Har aldrig hoppats på att väderprognosen är fel så mycket som nu!
Dricka har jag inga problem med. Men maten. När jag tävlar så äter jag bara när det är långt mellan klasserna. Förr tjatade mamma alltid om att jag var tvungen att äta innan jag red. Men hon lärde sig att jag funkar bäst lite hungrig.Jag är likadan och alltid varit. Det tar enorm energi både att dricka och att äta. Och så kommer världens huvudvärk dessutom.
Knepigt!