De samarbetar och delar väl nät?Hur i helsike kan både Telenor och Tele2 ha driftstörningar samtidigt?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De samarbetar och delar väl nät?Hur i helsike kan både Telenor och Tele2 ha driftstörningar samtidigt?!
De samarbetar och delar väl nät?
Näe.Du behöver verkligen en luftvärmepump som back-up @tanten !
samma med mitt shellkort, det gick ut sista mars, så nu tycker st1 att jag ska använda appen, då är det ju enklare att använda kortet jag ändå måste koppla till appen.Kreditkortet jag använder ska läggas ner i juni
Har också en likande konstruktion på min. Hopplös.Konstruktionen på vår köksfläkt är definitivt gjord av någon som aldrig försökt hålla ett kök rent... Idiotiskt!
Visa bifogad fil 142584
Jobbar stenhårt med att ha positiv attityd till detta så det där var upplyftandeDet du gjorde var ju att sätta dit ett varningsmärke så du inte råkar micra nåt med folie såklart!
Sånt är så värdelöst!Bok ett och tre i en serie finns enbart som ljudbok, medans bok två finns enbart som e-bok
Ja! Jag har inte något emot att läsa, men det är lite svårt att läsa när jag kör bil.Sånt är så värdelöst!
Det får mig att tänka på att när jag skulle lyssna på en efterlängtad bok fixade jag inte uppläsaren. Till slut svor jag högt rakt ut och bytte bok. Han läste inte alls med inlevelse, det var verkligen som att han läste rakt av utan att lägga någon energi i texten.Bok ett och tre i en serie finns enbart som ljudbok, medans bok två finns enbart som e-bok