Min dosa byter man inte batteri i. Man får en ny dosa från banken när den är slut.Kan man inte göra det själv, det gör jag på mina bankdosor som har vanliga knappcellsbatterier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dosa byter man inte batteri i. Man får en ny dosa från banken när den är slut.Kan man inte göra det själv, det gör jag på mina bankdosor som har vanliga knappcellsbatterier.
Swedbanks nya orange dosor gör man det på själv.Kan man inte göra det själv, det gör jag på mina bankdosor som har vanliga knappcellsbatterier.
Ja jag kollade lite på Swedbanks hemsida men jag har en svart ovalSwedbanks nya orange dosor gör man det på själv.
Ja swedbank håller på å byter ut alla doser till oranga dosor med en liten kamera för QR scanningJa jag kollade lite på Swedbanks hemsida men jag har en svart oval
Där byter man tydligen inte batteri utan får en ny ergo måste jag ta mig in på ett bankkontor
JaJa swedbank håller på å byter ut alla doser till oranga dosor med en liten kamera för QR scanning
du kan gå in på vilken klockaffär zom helzt o få det byttMin bankdosa behöver nytt batteri och tänk så smidigt om man kunde gå till banken efter jobbet men nej man måste boka tid om nu jag inte måste åka till nästa stad för ett litet jävla batteribyte
Fast det gick ju inte att byta batteri på den dosan jag hardu kan gå in på vilken klockaffär zom helzt o få det bytt
När jag jobbade som städerska på en mellanstadieskola var det någon som bajsat dels i sanitetspåsen och i handfatetDet var fucking bajs i papperskorgen på en av toaletterna....
Bett vaktmästaren skriva ut ett mail, det är fan inte rimligt.
Jag får då bidra med min städupplevelse från en vårdcentral där vi på morgonen satte en lapp på toalettdörren om att toaletten var ur funktion. När vi kom tillbaka på eftemiddagen var hela stolen full samt att någon hade avslutat med att stänga locket och bajsa ovanpå. Kul!När jag jobbade som städerska på en mellanstadieskola var det någon som bajsat dels i sanitetspåsen och i handfatet
En av dotterns kompisar sommarjobbade med städning på hotell. Han var tvungen att sluta, för folk, speciellt asiatiska turister, bajsade lite var som helst. I duschen. I papperskorgen. På badrumsgolvet. I badkaret. Han klarade inte av allt bajs och slutade, jag förstår honom mycket väl.Det var fucking bajs i papperskorgen på en av toaletterna....
Bett vaktmästaren skriva ut ett mail, det är fan inte rimligt.
WTF!En av dotterns kompisar sommarjobbade med städning på hotell. Han var tvungen att sluta, för folk, speciellt asiatiska turister, bajsade lite var som helst. I duschen. I papperskorgen. På badrumsgolvet. I badkaret. Han klarade inte av allt bajs och slutade, jag förstår honom mycket väl.
Ja jag kollade lite på Swedbanks hemsida men jag har en svart oval
Där byter man tydligen inte batteri utan får en ny ergo måste jag ta mig in på ett bankkontor
Tyvärr inteHar du SEB kan du ringa deras kundtjänst och få en ny utskickad som REK.
Men varför? Jag brukar alltid ta med plattor eller kartonger när jag köper ägg privat.Hade köpt äggkartor och tog med mig ägg till jobbet förra veckan så de som ville köpa kunde swisha mig pengar. Sålde bra så jag tog ut en ny karta med ägg men upptäckte att de rivit sönder och slängt de andra kartorna som var helt nya.
De trodde väl att de skulle slängas, helt nya. Jag hade tänkt ta hem dem, har några mil att köra för att köpa nya så det är rätt trist. Nu satte jag upp en lapp att de inte får riva sönder kartongen.Men varför? Jag brukar alltid ta med plattor eller kartonger när jag köper ägg privat.