Japp. Det har jag också gjort. På föräldrarnas hund redan för drygt en vecka sedan.Har plockat årets första fästing på en av hundarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Det har jag också gjort. På föräldrarnas hund redan för drygt en vecka sedan.Har plockat årets första fästing på en av hundarna.
Här tog en bekant en på katten i februari.Har plockat årets första fästing på en av hundarna.
Det blev fortsättning på min störning i dag. Högre chefen kom på besök, vilket inte händer så värst många gånger per år. Vi gick igenom vad kunde förbättras, men största delen av tiden gjorde kollegan sig väldigt upptagen med en kund.Ja jag tror det är så. Hon hade redan slutat, jobbade på annat ställe ett år, och kom tillbaks då de var i desperat behov av någon som kunde den här avdelningen.
Jag hade nyligen ett möte med chefens chef, och vissa av idéerna var sådant vi diskuterade där. Chefen är en aning mjäkig när det gäller att ta tag i sådant här, han tycker att hon jobbat här så länge att hon säkert har koll.
March ut i köket, för det går verkligen inte att sova hungrigAlltså... jag har precis byggt ihop en "korg" som jag haft svårt för tidigare och satt alla mina schamposar osv där. och plockat upp alla spionens leksaker från korgen och lagt till honom... sedan städat upp ALLA från golvet och lagt i korgen.
Vad jag inte gjort är äta och gå och sova. För det har jag glömt.
Fotboll borde verkligen bara sändas på TV och inte ha fysisk publik faktiskt.Fotbollssupportrar som nu gjort att vi inte får lämna stationen... Hatar män i grupp!
Åh nej!Ja swedbank håller på å byter ut alla doser till oranga dosor med en liten kamera för QR scanning
Ingen snö här - tack och lov! Men väl -3 kalla grader nu på morgonen. Onödigt, kan man tycka....Vinter igen....
Visa bifogad fil 143463
Ja jag tog en skål mannagrynsgröt, hade inte kunnat sova annars.March ut i köket, för det går verkligen inte att sova hungrig
Köpte en ny kaffesort på Lidl. Tänkte att det kan ju inte vara så dåligt. Men, det är nog det äckligaste kaffet jag druckit. Det skulle vara starkt men det är så tunn smak.