Fotbollssupportrar som nu gjort att vi inte får lämna stationen... Hatar män i grupp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske skulle sätta upp denna bilden på mitt rum på jobbet....Känner för att banka vissa kollegor hårt i skallen med den här skylten.
Snälla. Shut. The. Fuck. Up. A. Few. Seconds!!!!
Visa bifogad fil 143316
Och jag säger tvärtom om Dymista. Totalt värdelös. Sämsta skit jag har haft.Just de symtomen brukar vara förkylning på mig
Men är också pollenallergiker och rekommenderar desloratadin och, verkligen, Dymista nässpray. Dyr men helt amazing.
Värt att testa iaf!
Det läggs så mycket resurser på dem för att de ska kunna fortsätta bete sig som bortskämda snorungar.Fotbollssupportrar som nu gjort att vi inte får lämna stationen... Hatar män i grupp!
Just de symtomen brukar vara förkylning på mig
Men är också pollenallergiker och rekommenderar desloratadin och, verkligen, Dymista nässpray. Dyr men helt amazing.
Värt att testa iaf!
Varför ska du styra upp det?! Ni är två föräldrar, dvs det är inte din sak att styra upp allt hela tiden. "Dumpa" ansvaret på honom om han inte steppar upp och tar det själv. Ingen kommer att få det lättare om du bränner ut dig och blir sjukskriven.
Sedan, om jag läser mellan raderna lite, är det fler saker som gör att det skaver? Kanske dags att fundera på parterapi?
Oavsett, se till att prioritera dig själv också
Tack, båda två! Nu känns det lite bättre, men det har verkligen varit jäkligt mycket ett tag här. För oss båda absolut, men det har onekligen känts som att jag har dragit det tyngsta lasset.Antingen får maken ta barn och åka iväg nånstans eller så åker du iväg. Det som kräver minst energi från dig.
Om inte maken fattar att du behöver vila eller att hans beteende snarare själper än hjälper dig och inte försöker underlätta för dig när din börda blir för stor så... är det inte bra.
Ta hand om dig.
Vad skönt att det känns bättre.Tack, båda två! Nu känns det lite bättre, men det har verkligen varit jäkligt mycket ett tag här. För oss båda absolut, men det har onekligen känts som att jag har dragit det tyngsta lasset.
Denna helgen fyller jag år och jag såg fram emot att det faktiskt skulle vara jag som fick luta mig tillbaka och ta det lite lugnt och bli lite bortskämd när avloppet pajade en halvtimma innan vi skulle ha gäster och maken samtidigt kom på att han nog visst var sjuk och orkeslös. Han har en sjukdomsproblematik just nu, så det var väl inte så konstigt så, men det innebar ju samtidigt att jag som vanligt hamnade helt och hållet utanför någon som helst prioritetslista och det börjar bara bli lite för mycket av det just nu. Så när barnen inte sover alls som jag önskar rinner det över lite. Tyvärr.
Tack, båda två! Nu känns det lite bättre, men det har verkligen varit jäkligt mycket ett tag här. För oss båda absolut, men det har onekligen känts som att jag har dragit det tyngsta lasset.
Denna helgen fyller jag år och jag såg fram emot att det faktiskt skulle vara jag som fick luta mig tillbaka och ta det lite lugnt och bli lite bortskämd när avloppet pajade en halvtimma innan vi skulle ha gäster och maken samtidigt kom på att han nog visst var sjuk och orkeslös. Han har en sjukdomsproblematik just nu, så det var väl inte så konstigt så, men det innebar ju samtidigt att jag som vanligt hamnade helt och hållet utanför någon som helst prioritetslista och det börjar bara bli lite för mycket av det just nu. Så när barnen inte sover alls som jag önskar rinner det över lite. Tyvärr.
Eller hur! Då är det inte snack om några ”hårdare tag” och att ”bura in buset bums” minsann, nej då är det heeelt rimligt att lägga massa resurser på att styra upp.Det läggs så mycket resurser på dem för att de ska kunna fortsätta bete sig som bortskämda snorungar.
Eller hur! Då är det inte snack om några ”hårdare tag” och att ”bura in buset bums” minsann, nej då är det heeelt rimligt att lägga massa resurser på att styra upp.
Jag har för mig att det var hela sex poliser i tjänst som bevakade VM-90 när det var hästsporttävlingar och turister från hela världen i Stockholm utan ingripanden!Verkligen.
Nu är det visserligen typ 100 år sedan jag var på större ridtävlingar (Scandinavium och Globen) men inte f-n behövdes det kravallpolis för ett fullsatt Scandinavium/Globen med övervägande del kvinnliga hästfantaster!
Det säger rätt mycket
Jag har för mig att det var hela sex poliser i tjänst som bevakade VM-90 när det var hästsporttävlingar och turister från hela världen i Stockholm utan ingripanden!
VM i Herning hade 2 poliser på plats....Jag har för mig att det var hela sex poliser i tjänst som bevakade VM-90 när det var hästsporttävlingar och turister från hela världen i Stockholm utan ingripanden!
Kan man inte göra det själv, det gör jag på mina bankdosor som har vanliga knappcellsbatterier.Min bankdosa behöver nytt batteri och tänk så smidigt om man kunde gå till banken efter jobbet men nej man måste boka tid om nu jag inte måste åka till nästa stad för ett litet jävla batteribyte
Hm det är ju minimala skruvar på baksidan så ja kanskeKan man inte göra det själv, det gör jag på mina bankdosor som har vanliga knappcellsbatterier.
Kan man inte göra det själv, det gör jag på mina bankdosor som har vanliga knappcellsbatterier.
Ooops det var tur du skrev det jag var på väg att provaDet går inte med Swedbanks, den slutar fungera om en försöker byta själv.