Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg just att bonusen som jag fick ut på Clas O idag trots att den inte verkade finnas, faktiskt inte fanns. Nångång hade ett gammalt mejl fäst sig i inkorgen typ och den var... Ett år gammal. Jag som inte byter år innan juni i huvudet hade inte reagerat på mer än själva slutdatumet, inte året:o:o:o:bag:

Jag hade inte förväntat mig att hen skulle slå in det ändå och visst klarar företaget 30 kr mindre men så himla klantigt:bag:
 
Gah, inget påskrivet ännu om jag ska byta jobb. I morgon sista dagen att inkomma med semesterönskemål på nuvarande och jag börjar vela, ska jag byta eller stanna kvar? Lönemäsigt går jag back om jag byter, men själsligt är det ett lyft och en möjlighet att behålla hästarna.

Ekonomiskt kan det ändå vara en vinst med lägre omkostnader och större socialt utbyte. Vad jag än gör finns det en massa bu och bä. :crazy:
 
Att jag är någon slags tolk i min familj.

Nu gäller de ett förskott på arv och fått ner allt i skrift.
Sen hoppas jag vi kan skriva papper så jag kan börja investera pengar i byggnaden som är i behov av de.

Känner mig puschig o typ girig? Men det är jag inte.
Detta är nått som tog 3 år som vi kom fram till, vi hade även sagt de muntligt men nu helt plötsligt visste en person "ingenting"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 884
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 151
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp