Var och shoppade kläder igår, och är så förundrad över klädesstorlekar... Provade 2 blusar från CW på Åhléns. Den ena fick jag gå ned en storlek på, den andra gick jag upp två storlekar och kunde ändå inte knäppa den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herrljunga, Västra Götalandvar är det?
Psst...måste boka rörmockare o byta blandaren i köket....2500 kr.... med rotavdrag...o så får jag inte ens rotavdrag!
Jag stavar rörmokare, men uttalar det som om det skulle stavas rörmockare. Kanske dialektalt?Psst...
Man mockar stall - inte rör.
Rörmoookare
Byta själv?måste boka rörmockare o byta blandaren i köket....2500 kr.... med rotavdrag...o så får jag inte ens rotavdrag!
Hyr du inte huset?måste boka rörmockare o byta blandaren i köket....2500 kr.... med rotavdrag...o så får jag inte ens rotavdrag!
Igenkänning. Det är kul att bli äldre.På att jag blir svettig så fort jag rör mig.
För mig har det inte med ålder att göra. Har alltid varit sån. Som att min kropp tror att jag ska dra igång och träna.Igenkänning. Det är kul att bli äldre.
Igenkänning. Det är kul att bli äldre.
För min del handlar det om klimakteriet, som i de flesta fall inträffar när man blir äldre.
Svettas lika minimalt nu vid snart 52, som vig 32 och 12, så att man svettas mer enkomt för att man blir äldre enkomt pga att man blir äldre tvivlar jag starkt på.
Tur jag tog mig i kragen å gick å handlade igår även om jag sov mig genom middagen så det inte vart någon.Inte superstörigt men lite och rätt fnissigt!
Det är betalningsproblem (kort) på ICA och Apoteket Hjärtat just nu. Orsak: Skottdagen. Man kan ju tycka att de var förvarnade rätt långt i förväg om att det skulle vara den 29 februari i år
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/betalproblem-pa-ica-kort-funkar-inte