Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar inte ditt hatobjekt.. Om man har en grej i bakluckan har man väl en grej i bakluckan? Vad skulle det annars heta?Eller har jag helt missat sammanhanget?
Du har väl ändå inte grejen i bakluckan? Det kan inte få plats så mycket där. Och att plocka isär den varje gång för att trycka in saker verkar krångligt mest.
 
Sur. Köpte fika på extremt överbefolkat McDonalds. Fick alldeles för lite McFlurry och ffa gick jag chokladshake istället för banandito. Jag gillar chokladshake men banan är min favorit och den finns ju inte som standard :mad:

20240225_134711.jpg
 
Lyckades dra igång brandvarnaren när jag poppade popcorn :banghead: Seriekopplade brandvarnare och sovande barn=panik.

Dessutom var det inte den utanför köket som larmade utan på övervåningen så det tog ett bra tag innan jag lyckades lokalisera ursprunget och få tyst på oljudet eftersom jag försökte stänga av fel varnare.
Barnen sov vidare utan en enda rörelse. :cautious: 🥲

Jag däremot har ev brutit fingret som jag använde när jag hoppade mot taket och försökte stänga av skiten 🙈 Förhoppningsvis bara stukat kanske...
 
Lyckades dra igång brandvarnaren när jag poppade popcorn :banghead: Seriekopplade brandvarnare och sovande barn=panik.

Dessutom var det inte den utanför köket som larmade utan på övervåningen så det tog ett bra tag innan jag lyckades lokalisera ursprunget och få tyst på oljudet eftersom jag försökte stänga av fel varnare.
Barnen sov vidare utan en enda rörelse. :cautious: 🥲

Jag däremot har ev brutit fingret som jag använde när jag hoppade mot taket och försökte stänga av skiten 🙈 Förhoppningsvis bara stukat kanske...
Fingret bättre men ömt! Är nog en stukning. Barnen blev dock sura för att jag ätit popcorn utan dom 😁
 
Min mage. :mad:

Lagom till boarding och jag står precis på väg att kliva ombord på flyget i morse så kommer min mage på att den behöver en toalett. Jag säger åt den att vara tyst och sätter mig på min plats, inklämd mellan två karlar. Väntar på att alla ska sätta sig, väskorna ska lastas klart, avfrostning, säkerhetsgenomgång, kö till startbanan och äntligen i luften. 😳😓

Intalar mig själv att allt är bra, bara ta det lugnt, tänk på något annat medan jag känner gåshuden på armarna och mina svettiga handflator. Äntligen släcks bältesskylten och toalettskylten tänds. Min stackars granne släpper fram mig och jag störtar fram så ingen annan hinner före, stewarden håller upp dörren åt mig och jag kan med en enorm lättnad sätta mig och sedan gå till min plats och på riktigt slappna av resten av flygturen. 😮‍💨
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 123
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 103
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 884
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp