AHA ...ja såklart.För att bakluckan är själva luckan. Sakerna ligger i skuffen eller bagageutrymmet antar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AHA ...ja såklart.För att bakluckan är själva luckan. Sakerna ligger i skuffen eller bagageutrymmet antar jag.
Du har väl ändå inte grejen i bakluckan? Det kan inte få plats så mycket där. Och att plocka isär den varje gång för att trycka in saker verkar krångligt mest.Jag fattar inte ditt hatobjekt.. Om man har en grej i bakluckan har man väl en grej i bakluckan? Vad skulle det annars heta?Eller har jag helt missat sammanhanget?
Jag hade ett fack i luckan på min C-RVDu har väl ändå inte grejen i bakluckan? Det kan inte få plats så mycket där. Och att plocka isär den varje gång för att trycka in saker verkar krångligt mest.
Absolut. Det är dock inte oftast det som menas när man säger att man släpper in hunden i bakluckan. Eller höbalen. Eller matkassarna när man storhandlat.Jag hade ett fack i luckan på min C-RV
Nä, men det är så löjligt att säga bagageutrymmet.Absolut. Det är dock inte oftast det som menas när man säger att man släpper in hunden i bakluckan. Eller höbalen. Eller matkassarna när man storhandlat.
Det är ännu löjligare att säga bakluckan och rent faktiskt inte mena den.Nä, men det är så löjligt att säga bagageutrymmet.
Det låter lite styltigt, ja...Nä, men det är så löjligt att säga bagageutrymmet.
Brukar bara säga där bak i bilen men det är också lite tvetydigt, skulle kunna vara baksätet..Det låter lite styltigt, ja...
Du är inte den enda som inte tänkt såAHA ...ja såklart.
Ja men exakt så! Så totalt ointressant för alla andraHåller med! Är dessutom lite fascinerad över hur folk håller koll på sån detaljnivå. Jag måste kolla i vigselringen för att komma ihåg när vi gifte oss
Fingret bättre men ömt! Är nog en stukning. Barnen blev dock sura för att jag ätit popcorn utan domLyckades dra igång brandvarnaren när jag poppade popcorn Seriekopplade brandvarnare och sovande barn=panik.
Dessutom var det inte den utanför köket som larmade utan på övervåningen så det tog ett bra tag innan jag lyckades lokalisera ursprunget och få tyst på oljudet eftersom jag försökte stänga av fel varnare.
Barnen sov vidare utan en enda rörelse.
Jag däremot har ev brutit fingret som jag använde när jag hoppade mot taket och försökte stänga av skiten Förhoppningsvis bara stukat kanske...