pepp
Trådstartare
Hellre det än 08.00 på morgonen
då är jag på jobbet sen 3h tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hellre det än 08.00 på morgonen
Vad tyckte personalen om att ha dig hängande där som inventarium i två timmar? Blir ju lite statement iofs: "eftersom jag inte kan prova hemma så får jag göra det här". Men tror inte det fanns stolar i den butiken jag var utom i undersökningsrummet.Jag offrade en lördag eftermiddag och satt typ två timmar i affären med glasögonen jag valt innan jag köpte dem sist och då hade jag varit i affären ett par gånger innan och provat dem kortare stunder. Funkade ju för att jag bor nära och kunde gå dit flera gånger, men annars är det helt hopplöst.
Funkar inte alls för mig. Är så många bågar som inte sitter bra på mig så jag måste prova mig igenom en halv butik för att hitta ett enda gångbart alternativ.Finns det inte online? Förut kunde man iaf beställa hem några och prova hemma. Vet inte vad företaget heter, tyvärr.
På mitt jobb sitter chefen och hans fru och spottar glasbitar när de äter lingonsylt. För syltburken tappades och då hällde man över i ny burk bara.2. Jag måste kasta all mat
3. Risken finns att jag fått i mig minibit/ar av glas innan jag upptäckte den jag upptäckte.
Fint.
Fått lite klarhet iallfall. Tydligen har inte det blivit tömt på sistone pga dåliga/hala vägar så bilarna kommer inte fram, så dom ligger efter med hämtningar. Kan ju bli spännande och se hur det se ut när det väl töms.Någon granne som inte vet hur man källsorterar..
Har nog fyllt hela sitt bohag i våra soptunnor snart ser det ut som. Allt från kartonger, plastdunkar och kläder mm. Vilket har följden att andra inte kan slänga sopor om det skulle behövas.
Är inte jättelångt till insamlingen heller, några hundra meter sådär.
Undra när dom kommer och tömmer. Har varit så i nästan en vecka och även förra gången innan tömning var det överfyllt med kartonger. Undrar om det är samma granne eller om det är flera som håller på.