Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shit. Vet hur det är. Händer titt som tätt. Nu har vattenapparaten strulat ett tag.Kaffemaskinen (+tevatten) är ur funktion. Behöver jag säga mer
Jag undrade just hur det hade gått! Var någonstans ska man skicka skärmdumpar på betald faktura? Du får gärna skicka PM ! För de kommer ju att säga samma sak till mig, så jag kan lika gärna skicka in bilderna utan att ringa först, tänker jag...De tre fakturorna på Klarna som betalades den 23 januari står fortfarande som obetalda. Ringde Klarna i går. De tyckte att jag skulle avvakta någon dag till och om det inte är löst, skicka in en bild där man ser att pengarna är dragna från kontot. Betalade två nya fakturor i förrgår, de fick jag nu ”Tack för din betalning”…….
Något har ju tydligen gått fel den 23 januari med inbetalningarna till Klarna.
Nevermind... Jag har chattat med dem själv nu och laddat upp mina skärmdumpar. Så får vi se hur det går...De tre fakturorna på Klarna som betalades den 23 januari står fortfarande som obetalda. Ringde Klarna i går. De tyckte att jag skulle avvakta någon dag till och om det inte är löst, skicka in en bild där man ser att pengarna är dragna från kontot. Betalade två nya fakturor i förrgår, de fick jag nu ”Tack för din betalning”…….
Något har ju tydligen gått fel den 23 januari med inbetalningarna till Klarna.
Det var ingen som sa något och det fanns en soffgrupp i affären så i det avseendet gick det bra.Vad tyckte personalen om att ha dig hängande där som inventarium i två timmar? Blir ju lite statement iofs: "eftersom jag inte kan prova hemma så får jag göra det här". Men tror inte det fanns stolar i den butiken jag var utom i undersökningsrummet.
Så smidigt. Mina butiker består av två vägar med bågar och lite tom yta framför disken. Plus personal som är på en så fort man kliver över tröskeln. Hade inte gått att hålla sig obemärkt där.Det var ingen som sa något och det fanns en soffgrupp i affären så i det avseendet gick det bra.
Ulf Kristersson gör ett "roligt" instagramklipp för att välkomna Macron till Sverige. Med "lustig" information om svenskt fika, köer och vädret. Alltså är människan Sveriges statsminister, eller programledare för Melodifestivalen deltävling 3 i Sveg? (känns som att han i vart fall har lånat manusförfattare därifrån) Så wannabe-folklig, och så många ljusår från målet, så jag blir helt vimmelkantig av illamående. #inteminlandsfader
Herregud, tittade inte ens klart på det för det var så pinsamt.
Att försvara den mänskan är det sista jag vill göra, men det där ska tydligen vara AIHan verkar vara mycket för att synas, vimla med kändisar och kalasa. Hur många fester har han haft nu? Det är så man undrar hur han har haft det tidigare i livet.
Att försvara den mänskan är det sista jag vill göra, men det där ska tydligen vara AI
Du får gärna göra en återkoppling om vad de sägerNevermind... Jag har chattat med dem själv nu och laddat upp mina skärmdumpar. Så får vi se hur det går...
Fästingarna vaknar ju dessutom nu när det är mildare.Det regnar Det är lerigt och kladdigt som jag vet inte vad och senast igår fanns det fortfarande is uppe i skogen. Om det nu måste vara varmt och regna så kan väl den där förbannade isen försvinna i alla fall. och inte ligga kvar i veckor lagom tills det fryser och blir snö nästa gång
Vad dåligt när det var en bokad tidJag känner mig trött och sliten, sådär som oftast, och har äntligen tagit en halvdag ledigt för att gå på massage. Ledigt är inget man tar så där bara på mitt jobb, och jag får vackert de följande dagarna arbeta in allt som blir ogjort.
En bekant till mig är hemmamamma men jobbar lite till och från med massage, någon kund per dag.
Nu skickar hon meddelande precis innan den inbokade massagen att hon sov lite dåligt i natt så vi får skippa massagen och försöka en annan gång i stället
Jahaja, ja det är ju trevligt att man kan välja att jobba bara de dagar man känner sig helt 100.
Neeeej du får inte säga såFästingarna vaknar ju dessutom nu när det är mildare.