Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det undrar jag också. Jag har den senaste tiden fått extremt mycket fb reklam för allt möjligt i samband med fertilitet, graviditet, småbarn, ivf för samkönade par, och liknande. Jag kan inte få fler barn och, det hade i vilket fall som helst absolut inte varit aktuellt. Det börjar kännas jäkligt tjatigt nu.Stör mig sjukt mycket på att jag får upp reklam för diverse dejtingappar överallt + evigt tjat från fb och fb-dejting. VARFÖR finns inte alternativet ”inte intresserad” att tillgå?!
Där jag beställer hästbootsen är frakten också irriterande. Den är ungefär som i ditt exempel, ÄVEN om man bara beställer en pyttesak (som t.ex. en knapp) som väger näst intill ingenting....Att jag faktiskt beställde en (1) penna för 90 kr med frakt på 95 kr. Det är så himla orimligt men får inte tag i den på något annat sätt och det ska bli en present. Men hur kan frakten vara så dyr?!
Att jag inte kan komma på något vettigt att ge till pojkvännen på alla hjärtans dag. Och nej, jag behöver inte en massa "alla hjärtans dag är påhittat av kortfabriker bla bla bla, visa kärlek alla andra dagar" osv. Det här är första gången i mitt liv jag kommer att "fira", så jag skulle vilja hitta på något fint.
Jag kollade på en kalender från Kanada, som kostade 400, där frakten skulle bli 400 förstår absolut att det är långt mellan Sverige och Kanada...Att jag faktiskt beställde en (1) penna för 90 kr med frakt på 95 kr. Det är så himla orimligt men får inte tag i den på något annat sätt och det ska bli en present. Men hur kan frakten vara så dyr?!
Tycker det är superfint med alla som tycker alla hjärtans dag är fin! Jag brukar dock glömma bort. (vilket min sambo också gör, ibland är ADHD en blessing, så att jag slipper skämmas. )Jag är en sucker för alla hjärtans dag
Jag köpte hjärtformade post it, på dessa skrev jag ner fina saker som jag uppskattade med min dåvarande pojkvän, satte upp dom överallt i lägenheten.
Att jag inte kan komma på något vettigt att ge till pojkvännen på alla hjärtans dag. Och nej, jag behöver inte en massa "alla hjärtans dag är påhittat av kortfabriker bla bla bla, visa kärlek alla andra dagar" osv. Det här är första gången i mitt liv jag kommer att "fira", så jag skulle vilja hitta på något fint.
Jag är en sucker för alla hjärtans dag
Jag köpte hjärtformade post it, på dessa skrev jag ner fina saker som jag uppskattade med min dåvarande pojkvän, satte upp dom överallt i lägenheten.
Tycker det är superfint med alla som tycker alla hjärtans dag är fin! Jag brukar dock glömma bort. (vilket min sambo också gör, ibland är ADHD en blessing, så att jag slipper skämmas. )
Det sjuka är att beställer man från Kina är frakten typ ingenting.... eller som vår kund tillverkar i Sverige skickar det till Indien för bearbeta tillbaka till Sverige för målning.Jag kollade på en kalender från Kanada, som kostade 400, där frakten skulle bli 400 förstår absolut att det är långt mellan Sverige och Kanada...
Jag hade verkligen inte behövt expeessfraktDet sjuka är att beställer man från Kina är frakten typ ingenting.... eller som vår kund tillverkar i Sverige skickar det till Indien för bearbeta tillbaka till Sverige för målning.