Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarar med positiv nyhet men stör mig ändå på tiden det tog.Fortfarande ingen reaktion från läkare angående sjukskrivningen som går ut imorgon. De fick ärendet i fredags morse.
Bara trist att AdBlue var slut tills när det var -25 och den då frös. Men nu har vi bara 25 mil till målet så vi ska bara undvika att stänga av bilenFolk som får panik för att en vara är slut tillfälligt. Snälla lugna ner er!
Va skönt att det ordnade sig!Svarar med positiv nyhet men stör mig ändå på tiden det tog.
Är sjukskriven drygt 2 veckor till innan jag går tillbaka heltid. Jag behöver verkligen den här tiden för att öka på styrka och smidighet i hand och handled.
Hög igenkänning på det där. Man är så fokuserad på allt runtomkring, så man glömmer huvudingrediensen, för den är ju så "självklar"Handlade på vägen hem från jobbet. Ska laga en god asiatisk laxrrätt. Köper avokado, ingefära, chili, lime osv. Kommer hem.
VAD HAR JAG GLÖMT KÖPA?!
Jo… lax
Orkar verkligen inte gå ut igen så fick beställa lax från Wolt (leveranstid 55 min )
Eftersom Adblue består av 32,5 % urea, CO(NH2)2, och vatten, så borde du ju kunna pinka i behållaren - teoretiskt alltsåBara trist att AdBlue var slut tills när det var -25 och den då frös. Men nu har vi bara 25 mil till målet så vi ska bara undvika att stänga av bilen
Visa bifogad fil 137015
Det är bara att köra raka vägen till verkstaden och stänga av bilen där
Ja, absolut, det är nog tyvärr "slangen" ner till tanken som frusit baraEftersom Adblue består av 32,5 % urea, CO(NH2)2, och vatten, så borde du ju kunna pinka i behållaren - teoretiskt alltså
Äsch då! Jag hade sett fram emot en bild på "när du lagar bilen"Ja, absolut, det är nog tyvärr "slangen" ner till tanken som frusit bara
Min varnar för det.Varför talar inte bilar om att batteriet är dåligt/klent/svagt?
Mina vindrutetorkare har krånglat och verkstaden säger då att batteriet har dåligt med kräm
Jag köpte ett nytt för exakt ett år och en vecka sedan
Men jag kör bara korta sträckor så jag antar det beror på det
Bilen kan tala om det mesta av vad som är fel den borde kunna tala om när batteriet är i behov av underhållsladdning eller nåt