Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel tråd! Men jag stör mig på att jag är trött..Sov över 12h inatt. Blev väckt 06.15 av några som ville ha frukost men sen gick vi och la oss igen!
Rimligt svar ändå.Jag kollade lite på en intervju några av skådisarna i den nya filmen om Stockholms Blodbad. Filmen är tydligen en i princip actionkomedi.
Intervjuaren: "Hur får ni i komedin i Stockholms Blodbad?"
Skådisen: "Ja, det mesta stod ju i manuset och det var så regissören ville ha det".
Du kan ställa in exakt hur du vill ha i det din Profil under Notisinställningar.Mycket notiser numer på denna sida. Går det att få bort? Notiser borde endast vara vid citerade svar helst.
Trodde jag hade gjort det redanDu kan ställa in exakt hur du vill ha i det din Profil under Notisinställningar.
Misstänker att mitt bilbatteri är bottentjälat. Det tazr inte laddning.
Få se om jag ska försöka hitta nån sm kan
1. ta loss det och ställa inomhus och ladda - alternativt 2. köpa nytt batteri och hitta nån som kan sätta dit det.
Blir halvt gråtfärdig över att min kära bil inte har minsta lilla tecken på liv.
Batteriet är ett år gammalt ungefär. Men det tar ju inte ladding så det är slut. Antar att det var aningen urladdat och så blev det kallt (minus 25) och då funkade inget längre. Och utan laddning fryser batterier.Köp nytt, så kallt har det inte varit att ett fräscht batteri fryser sig kaputt.