Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter med Chat Gpt men texten blir bara mer obegriplig nu än tidigare.
Skulle åka till jobbet 10.30. Fortfarande oplogat på "stora" vägen. Bussarna satt fast. Tog bilen, 2 dm snö till suck20 cm extra snö.... Det räcker nu!
För att man glömmer hur jäkligt det är att vara sjuk, och tänker att man nog ändå inte blir smittadGah, ont i huvudet som satan och har ont i halsen. Fortfarande lite snorig. Kan eländet bara sluta. Varför, varför tog jag inte covid vaccinet i höstas
Kan du inte meddela precis hur det är? Planerat för förlängd sjukskrivning så här länge men finns ännu inget intyg pga att ärendet ligger hos läkaren. Finns det något som talar för att han skulle göra en annan bedömning än rehab?Att jag enligt rehab (och mig själv) behöver vidare sjukskrivning 1-2 veckor och läkaren som fick ärendet på bordet har inte ens öppnat och läst än (han jobbade i fredags och idag).
Jag ska börja jobba på torsdag och det här känns inte snällt mot kollegor och bemanning.
Det är väl inte ens säkert att det skulle hjälpa?Gah, ont i huvudet som satan och har ont i halsen. Fortfarande lite snorig. Kan eländet bara sluta. Varför, varför tog jag inte covid vaccinet i höstas
Det är väl inte ens säkert att det skulle hjälpa?
Innan har det ju sagt att vaccinet skyddar mot allvarlig sjukdom, så jag tänker att det är samma nu?Jag tänker att det skulle gett lindrigare symtom som vaccin ger. Inte att jag skulle undvika det helt. Som influensa vaccin eller mässlingen.
Innan har det ju sagt att vaccinet skyddar mot allvarlig sjukdom, så jag tänker att det är samma nu?
Fast med allvarlig sjukdom tror jag att de menar av typen att man behöver läggas in på sjukhus, eller ännu värre?Exakt. Så istället för att åka på det här eländet kunde det vara en lättare förkylning typ.