Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet, men samtidigt jobbar jag i en verksamhet där många är sjuka men på plats. Dvs elevernaEtt test som visar positivt är antagligen covid, ett test som visar negativt behöver inte ens vara negativt från covid, det är alltså inte ens säkert att du bara är förkyld trots ett negativt covidtest. alltså utsätter du andra för risken att det är covid ändå.
Powerbank?Jag stör mig på att jag inte har en laddare som räcker dit jag brukar sitta i köket. Och på att mitt batteri snart är slut
Har ingen tyvärr…Powerbank?
Ok synd. Det är en bra uppfinning.Har ingen tyvärr…
Jo jag vet, men samtidigt jobbar jag i en verksamhet där många är sjuka men på plats. Dvs eleverna
Så skulle jag vara hemma för minsta lilla skulle jag aldrig vara på plats
Jobbar sjuk gör man ändå. Planeringen måste göras för vikarierSå för att alla andra gör fel så ska du också göra det? Det låter som en riktigt usel kultur på din arbetsplats! Såna chefer ger jag inte mycket för...
Det handlar ju inte bara om att inte smitta andra! Det handlar om att när man är sjuk ska man vila. Chefen/arbetsplatsen ska inte få en att tro att man måste jobba sjuk för annars funkar inte arbetsplatsen! Jag avskyr ställen den kulturen!
Jobbar sjuk gör man ändå. Planeringen måste göras för vikarier
Så är det för varje lärare. Man måste planera för vikarien. Så är det. Oavsett om man är ledig eller sjuk.Gräslig kultur på din arbetsplats som uppmuntrar till det.
Gräslig kultur på din arbetsplats som uppmuntrar till det.