Är i nån period av extra trötthet igen. Är konstant jättetrött och känner mej helt färdig efter minsta lilla. Småvärker i kroppen åxå. Vet inte om det är vädret eller om jag är på väg att bli sjuk igen eller om det bara är för att jag är trött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tilläggas att hennes bröder har tvättkorg i sina rum och sköter sin tvätt själva, så hon vill nog bara göra likadant som demStartade nyss en tvätt och insåg efter att jag startat maskinen att jag glömde det som var i 4 åriga dotterns tvättkorg. Jag får ju köra en till maskin med det.
Hon fixade en egen liten tvättkorg av en leksakslåda, lägger i sina kläder och bär iväg med sin lilla korg till tvättstugan.
Vet inte om jag ska tycka att det är vansinnigt gulligt och ett tecken på självständighet, eller bara ett tragiskt tecken på att hon redan nu fallit in i den kvinnliga könsrollen som sköter hem, städ, tvätt osv
Behöver typ terapi för att "Historien om Sverige" behandlade Stormaktstiden utan att nämna Wrangel EN ENGA GÅNG #imdead #nänuräckerdet
Det snöar. Igen. Sån här vinter har vi inte haft här på många många år! Jag stör mig på att min man ska vara så duktig och köra till jobbet trots att snön vräker ner. I helgen var det plusgrader så den gamla snön smälte och nu är det minus igen så allt har nog frusit till is. Igår var det glashalt.
Det är trevligt snö och vinter om man själv eller någon man känner inte behöver ge sig ut i eländet med bil/kollektivtrafik!
Våren kan inte komma snabbt nog!!
Var snäll mot dig själv. De som oroar sig för sådant är ofta de man verkligen vill jobba med.Att jag inte lär mig snabbare på jobbet
Han kom fram säkert och tryggt! Det var inte så farligt där ute. Men det gick oerhört långsamt!
Här hade inte olyckorna börjat vakna till när jag åkte.Jag upplevde också att det gick långsamt och tryggt, men radion pingade konstant om olyckor på olika platser så det verkar inte ha gällt alla här.