VärmarenMin varnar för det.
Gärna när värmaren använts flera dagar i rad pga svinkallt och jag kört korta sträckor....
Min bil är från 2007 och är tydligen full med elfel så tja det är kanske det som äter batteri också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VärmarenMin varnar för det.
Gärna när värmaren använts flera dagar i rad pga svinkallt och jag kört korta sträckor....
haha ja - min vardagslyx att vissa dagar slippa skrapa rutorVärmaren
Min bil är från 2007 och är tydligen full med elfel så tja det är kanske det som äter batteri också
Har man bränsledriven motorvärmare (t.ex. webasto) så drar den ström, vilket gör att om man kör korta sträckor när man använt värmaren så hinner inte batteriet laddas upp tillräckligt mellan gångerna en tumregel (förr åtminstone) var att man inte ska köra värmaren mer än tänkta körtiden (har man t.ex. 10 min. körväg till jobbet ska man inte köra värmaren längre än 10 minuter).Värmaren
Klarar mig utan värmare men batteriet verkar laddas ur ändåHar man bränsledriven motorvärmare (t.ex. webasto) så drar den ström, vilket gör att om man kör korta sträckor när man använt värmaren så hinner inte batteriet laddas upp tillräckligt mellan gångerna en tumregel (förr åtminstone) var att man inte ska köra värmaren mer än tänkta körtiden (har man t.ex. 10 min. körväg till jobbet ska man inte köra värmaren längre än 10 minuter).
Att folk måste prata högt om magsjuka ”hela tiden”. Jag vill inte veta, inte höra! Jag blir bara nojig.
Själv har jag dåligt samvete som inte kom iväg till mitt kvällspass utan min kollega som redan jobbat sitt dagpass får ta mitt också.Folk som gett sig ut med bilen i södra Sverige å ny sitter fast i köer!! Näää du behövde inte köpa mjölk idag! Jag skulle ju bara en kort bit mm trodde inte det va så illa!
Har lite svårt att tycka synd om såna som sitter fast nu
Folk som gett sig ut med bilen i södra Sverige å ny sitter fast i köer!! Näää du behövde inte köpa mjölk idag! Jag skulle ju bara en kort bit mm trodde inte det va så illa!
@LadySara Det hjälper ju inte att Polisen och SMHI uppmanar folk att stanna hemma om deras arbetsgivare inte godkänner det. Jag efterlyser en tydligare koppling mellan vädervarningar och rätten att stanna hemma från jobbet. Så länge det inte finns kan man inte klandra personer som åker till jobbet trots dåligt väder.
Folk som gett sig ut med bilen i södra Sverige å ny sitter fast i köer!! Näää du behövde inte köpa mjölk idag! Jag skulle ju bara en kort bit mm trodde inte det va så illa!