Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på nya Mean girls filmen. Varför? Den verkar inte vara bättre än originalet. If it aint broke, dont fix it.
Det är ju dessutom Tina Fey som skrivit manus till båda, men utan att förnya det 20 år liksom. Skillnaden är att nya är en musikal. Jag förutspår flopp.Filmbranschen, speciellt Hollywood, har helt tappat förmågan till fantasi. Därför kan de bara göra dåliga remakes numera. Väldigt få har en egen tanke längre.... sjukt störigt! Jag vill ha nya historier! Inga fler remakes, inga fler live action Disneyfilmer! Jag är så trött på det!
Det är ju dessutom Tina Fey som skrivit manus till båda, men utan att förnya det 20 år liksom. Skillnaden är att nya är en musikal. Jag förutspår flopp.
6-7 km kan bli en trevlig promenad!Jag har fått meddelande om att min bil är klar. Men verkstan stänger klockan ett idag då det är fredag och det går inga bussar förrän kvart i två. Funkar ju inte. Jag får försöka få skjuts. Vill inte be om skjuts. Alternativet är att gå till verkstan. Det är 6-7 km dit.
Jag har inte kondisen för det. Klarar det men det blir jobbigt.6-7 km kan bli en trevlig promenad!
Se det som en insats för hälsanJag har inte kondisen för det. Klarar det men det blir jobbigt.
Jag har fått meddelande om att min bil är klar. Men verkstan stänger klockan ett idag då det är fredag och det går inga bussar förrän kvart i två. Funkar ju inte. Jag får försöka få skjuts. Vill inte be om skjuts. Alternativet är att gå till verkstan. Det är 6-7 km dit.
Samma med pass, vad är det för fel på deras kameror?Stör mig på att jag tappat bort mitt körkort så jag måste åka in till förarprovskontoret och ta en ny bild. Det är mycket märkligt med deras kamera, för på något vis åldras jag drastiskt i den? Stort mysterium
Pyttipanna och tomatsoppa är två rätter jag kan få kväljning av bara av doften, så jag förstår dig!Doften av pyttipanna fy faaaan
Det är ju inte en omöjligt lång promenad. När jag bodde i andra huset hade jag också den sträckan till verkstaden. Jag brukade lägga cykeln i bagaget, lämna bilen, och cykla hem. Det var perfekt !Jag har fått meddelande om att min bil är klar. Men verkstan stänger klockan ett idag då det är fredag och det går inga bussar förrän kvart i två. Funkar ju inte. Jag får försöka få skjuts. Vill inte be om skjuts. Alternativet är att gå till verkstan. Det är 6-7 km dit.
Hade lagt in det i anteckningar bara för att komma ihåg och ha bevis för att jag faktiskt klarat detSpelade ett spel på en korsordssida och slog personligt rekord, fick över 12 000 poäng. Jippii!!
Fast sen upptäckte jag att jag inte varit inloggad när jag spelade så mitt rekord sparades inte.
Så mitt rekord är bara 7232 p.
Jag ska iväg och fira en "kompis" i morgon och jag har verkligen ingen lust. Dom som ska dit är ganska tråkiga och "kompisen" är så fruktansvärt jobbig. Käften går i ett och hon är inte vassaste kniven i lådan. Den enda räddningen jag hade (bästa kompisen) har opererat axeln och orkar inte hänga med. Så jag måste sitta med dom här andra tre själv, inklusive deras sambos. Tycker redan synd om mej själv.