Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska iväg och fira en "kompis" i morgon och jag har verkligen ingen lust. Dom som ska dit är ganska tråkiga och "kompisen" är så fruktansvärt jobbig. Käften går i ett och hon är inte vassaste kniven i lådan. Den enda räddningen jag hade (bästa kompisen) har opererat axeln och orkar inte hänga med. Så jag måste sitta med dom här andra tre själv, inklusive deras sambos. Tycker redan synd om mej själv.
Bli sjuk eller såg att du behöver vila? Jag hade inte tvingat iväg mig själv om ingen del av kvällen eller sällskapet hade lockat.
 
Jag ska iväg och fira en "kompis" i morgon och jag har verkligen ingen lust. Dom som ska dit är ganska tråkiga och "kompisen" är så fruktansvärt jobbig. Käften går i ett och hon är inte vassaste kniven i lådan. Den enda räddningen jag hade (bästa kompisen) har opererat axeln och orkar inte hänga med. Så jag måste sitta med dom här andra tre själv, inklusive deras sambos. Tycker redan synd om mej själv.
Varför gå överhuvudtaget :confused:
 
Bli sjuk eller såg att du behöver vila? Jag hade inte tvingat iväg mig själv om ingen del av kvällen eller sällskapet hade lockat.
Hon fyller 40 och kom när vi andra fyllde 40 förra året. Så det känns dumt. Vi är 3 som ska dit. Inklusive en eller 2 sambos. Men det kanske blir så ändå att jag "blir sjuk".
 
Ja, man vill ju inte att det ska vara för uppenbart om man vill behålla vänskapen eller iaf friden.
Nä precis. Den lilla detaljen. Även om vi inte umgås annars längre så är ju den andra kompisen väldigt bundis med henne och det blir ju då att man träffas ibland ändå och då får det gärna vara någorlunda smärtfritt
 
Jag vill ha swachos. Men kommer inte orka, det blir mat för flera dagar. Kan inte frysa in något då allting i frysens 2 nedre lådor redan är förstörd då jag har något elfel på kyl å frys så den slår av ibland, antagligen något el fel. Helvete att få igång den igen vissa dagar. Har haft den felanmäld sedan december å en tekniker har inte ens varit ute å tittat på den ännu. Ringde hyresvärden igår, fick numret till under leverantören så jag fick ringa å tjata på dom. Den trevliga receptionisten sa oj när hon fick veta datumet jag fel anmälde den på och skulle skicka en påminnelse till teknikern (egentligen inte mitt jobb att ringa underleverantören utan hyresvärdens, men orka jag vill bara ha en fungerande kyl å frys). Det är nödvändigt för mig. Jag är sjukt irriterad över att detta betyder att min kyckling jag spenderat en timme på att förbereda och skar upp i enligt mig små bitar (butikens småbitar är enligt mig gigantiska). Självklart allt annat i frysen oxå har blivit förstört stör mig men kycklingen är värst å sen mina matlådor. Detta betyder oxå att jag måste laga mat som ger matlådor, min version av swachos fungerar inge bra som matlådor.
 
Brukar bli torrare av produkter som innehåller flytande paraffin (som helosan), det lindrar för stunden men sen spricker det ännu mer.
Stift med bivax?

Väntar ett samtal och försöker vila innan jag måste åka till jobbet, sjukt störigt att försöka koppla av men jag vilar iaf. Måste dessutom åka tidigare så jag hinner handla något att ha på jobbet inatt. 😐
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 097
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 628
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 033
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp