Vad är swachos?Jag vill ha swachos. Men kommer inte orka, det blir mat för flera dagar. Kan inte frysa in något då allting i frysens 2 nedre lådor redan är förstörd då jag har något elfel på kyl å frys så den slår av ibland, antagligen något el fel. Helvete att få igång den igen vissa dagar. Har haft den felanmäld sedan december å en tekniker har inte ens varit ute å tittat på den ännu. Ringde hyresvärden igår, fick numret till under leverantören så jag fick ringa å tjata på dom. Den trevliga receptionisten sa oj när hon fick veta datumet jag fel anmälde den på och skulle skicka en påminnelse till teknikern (egentligen inte mitt jobb att ringa underleverantören utan hyresvärdens, men orka jag vill bara ha en fungerande kyl å frys). Det är nödvändigt för mig. Jag är sjukt irriterad över att detta betyder att min kyckling jag spenderat en timme på att förbereda och skar upp i enligt mig små bitar (butikens småbitar är enligt mig gigantiska). Självklart allt annat i frysen oxå har blivit förstört stör mig men kycklingen är värst å sen mina matlådor. Detta betyder oxå att jag måste laga mat som ger matlådor, min version av swachos fungerar inge bra som matlådor.
Sjukt störigt att inte ha en fungerande frys!