Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
”Varför gjorde du inte det här?”
”Det nämndes inte i instruktionerna att jag skulle göra det, så jag trodde inte det var en prioritet”
”Men jag har ju nämnt det flera gånger…”

Nej, bara för att du nämner någonting förbigående betyder inte att alla kommer ihåg det! Om du vill att någonting ska vara del av uppgiften får du väl skriva det. Istället var instruktionerna vaga och flummiga. Orkar inte om jag får underkänt för någonting som inte ens nämns i informationsmaterialet.
 
Är ute och reser och har glömt/tappat telefonen! Jag är handikappad. Världen borde tycka synd om mig. Men nej. De bara: var är din biljett? I min telefon.

Usch, stackare! Jag är supernojig för det! Jag skriver alltid ut alla biljetter och viktiga papper just av den anledningen. Man har ju hela sitt liv i mobilen! Hoppas att det löser sig :heart

Kan du leta upp en dator och skriva ut biljetterna? Kanske på hotellet?
 
Uppdatering. Pratade med en annan på chatten hos tradera som ba: Betala inte! Det kan vi se är en varumärkeskopia. Kontakta säljaren och säg att du inte kommer betala. Sen om du får ett dåligt omdöme så tar vi bort det.

Tänk om hon imorse kunde varit lika smidig så hade man inte behövt sura halva dagen
Uppdatering:

Han skickade varan ändå utanför traderas system. Jag vill inte ha skiten 😡
 
Postmord har levererat en viktig grej till mig. Bara det att de levererat till helt fel adress. Lyckades få tag i dom via kundtjänst där de i ett överdrivet tonfall meddelade att de levererat till min brevlåda. NEJ DET HAR NI INTE :banghead:
Kan dessutom se i appen att "försändelsen är levererad" och sen en HELT FELAKTIG ADRESS.
(Avsändaren har skickat över kvitto och där är min adress korrekt angiven)..

:banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Tydligen så kan paketet vara "fellevererat". Men de vet inte exakt till vilken adress (står bara en gata och den har ju ett antal hus, dessutom inte i närheten av mig). Frågade om jag skulle åka till sagda gata och banka på allas dörrar. Nja de var inte helt säkra på att det ens levererats till denna gata som det står i appen. Det kunde nämligen också blivit "felscannat".
Öhm okej. Så slutsatsen är att de har egentligen ingen som helst aning om var mitt paket levererats :banghead::banghead::banghead:

Jag var trevlig rätt länge men tappade det lite nu och bara "okej men jag drar slutsatsen att postgången under stormaktstiden var betydligt mer pålitlig än hos er på Postmord i nådens år 2024?"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 633
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 033
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp