Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ReklameraKattens surefeeder vill inte fungera. Den har varit knepig ett tag så jag provade att byta batterier. Det blev inte bättre. Dyr som fan var den i inköp för cirka ett halvår sedan.
Ja, borde göra det. Har dock ingen aning om var jag har kvittot.Reklamera
Det brukar inte alltid behövas då grejerna gått sönder, speciellt om du hittar kontoutdragetJa, borde göra det. Har dock ingen aning om var jag har kvittot.
Nånting? Vattenläcka?Någonting i badrummet har läckt, så allt toapapper som stod i en korg på golvet har blivit blött.
Förmodligen är det stopp i avloppet under badkaret igen och svämmade över när vi duschat..Nånting? Vattenläcka?
Så jobbigt.
Då är det på rätt sida om alla tätskikt i alla fall, skönt!Förmodligen är det stopp i avloppet under badkaret igen och svämmade över när vi duschat..
Jag tycker synd om dig!Är ute och reser och har glömt/tappat telefonen! Jag är handikappad. Världen borde tycka synd om mig. Men nej. De bara: var är din biljett? I min telefon.
Är ute och reser och har glömt/tappat telefonen! Jag är handikappad. Världen borde tycka synd om mig. Men nej. De bara: var är din biljett? I min telefon.
Jag får jättefin hjälp av alla efter lite förklarande och har papperskopior på mycketUsch, stackare! Jag är supernojig för det! Jag skriver alltid ut alla biljetter och viktiga papper just av den anledningen. Man har ju hela sitt liv i mobilen! Hoppas att det löser sig
Kan du leta upp en dator och skriva ut biljetterna? Kanske på hotellet?
Och nu gick det upp en talgdank! Jag har ju jobbets telefon och jag skickade ju mail till mig själv för att skriva ut - jag kanske har kvar en del!Jag får jättefin hjälp av alla efter lite förklarande och har papperskopior på mycket
Uppdatering:Uppdatering. Pratade med en annan på chatten hos tradera som ba: Betala inte! Det kan vi se är en varumärkeskopia. Kontakta säljaren och säg att du inte kommer betala. Sen om du får ett dåligt omdöme så tar vi bort det.
Tänk om hon imorse kunde varit lika smidig så hade man inte behövt sura halva dagen