Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beror väl på hyresvärden eller inte, om de åtgärdar stopp i avlopp.

Min erfarenhet är att det gör de flesta.
Rensa, som i vanligt "rensa gunk från avlopp" gör de dock inte.
Stopp i avlopp brukar dom villa fixa, men de åligger hyresgästen att hålla vattenlås fria å reba från äckelpäckel.
Visar det sig att hyresgästen är skyldig till stoppet tex tops hår mm som totalt kleggat igen. Då kan man betala hela borttagning av stoppet.
 
Stopp i avlopp brukar dom villa fixa, men de åligger hyresgästen att hålla vattenlås fria å reba från äckelpäckel.
Visar det sig att hyresgästen är skyldig till stoppet tex tops hår mm som totalt kleggat igen. Då kan man betala hela borttagning av stoppet.
Nej nu var det ju stopp i avloppet hos @cambodia . Ett vattenlås är ju lite annat.
 
Tur man inte är infödd utan skaraborgare o van vid snö med rejäla o väldubbade däck, är mycket mera rädd för dom galna infödingarna med s/m däck eller rent av sommardäck, förra vintern var jag en av dom få som tog mig upp för bybacken en dag med snorhalka o mycket snö
Jo det kan jag tänka mig... jag satt vid affären häromdagen och skakade på huvudet när jag väntade på att kunna köra ut från parkeringen...
 
Dra en gräns...
1000030788.jpg
 
Stör mig på att ögonskuggspaletten jag fick i min adventskalender inte är så bra som jag hoppats på. De matta skuggorna är pigmentrika och fina, men de glittriga så syns knappt om man inte använder jättemycket,. Konstigt att det är den vägen då det oftast är tvärtom tycker jag. Färgerna på skuggorna är jättefina, och det är ingen billig palett så förstår inte hur det är sådär dåligt.

Får väl bara vara glad att den kom i en kalender och jag inte köpt den enskilt för då hade jag nog varit skitsur :meh:
 
Jag ramlade omkull när jag var ute med hunden. :arghh:
Nu gör det ont i ryggen och i högra handleden, som jag tog emot mig med. Inget brutet, men handleden är nog stukad och ryggmusklerna uppskattade nog inte mina akrobatiska konster.

Tillägg: hade broddade kängor. Men det hjälper föga när det är några cm fluffigt puder ovanpå is!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 097
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 628
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 033
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp