Njaej, fast det kan ingå att de fixar om det blir stopp.Rensa avlopp ingår INTE i hyran om man hyr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njaej, fast det kan ingå att de fixar om det blir stopp.Rensa avlopp ingår INTE i hyran om man hyr.
Beror väl på hyresvärden eller inte, om de åtgärdar stopp i avlopp.Rensa avlopp ingår INTE i hyran om man hyr.
Stopp i avlopp brukar dom villa fixa, men de åligger hyresgästen att hålla vattenlås fria å reba från äckelpäckel.Beror väl på hyresvärden eller inte, om de åtgärdar stopp i avlopp.
Min erfarenhet är att det gör de flesta.
Rensa, som i vanligt "rensa gunk från avlopp" gör de dock inte.
Nej nu var det ju stopp i avloppet hos @cambodia . Ett vattenlås är ju lite annat.Stopp i avlopp brukar dom villa fixa, men de åligger hyresgästen att hålla vattenlås fria å reba från äckelpäckel.
Visar det sig att hyresgästen är skyldig till stoppet tex tops hår mm som totalt kleggat igen. Då kan man betala hela borttagning av stoppet.
Under badkaret finns vattenlås i golvbrunnen som skall göras ren oxå.Nej nu var det ju stopp i avloppet hos @cambodia . Ett vattenlås är ju lite annat.
Vänta bara på dina 30 cm också...stör mig på att någon där uppe har kräkts över min skånevärld
Tur man inte är infödd utan skaraborgare o van vid snö med rejäla o väldubbade däck, är mycket mera rädd för dom galna infödingarna med s/m däck eller rent av sommardäck, förra vintern var jag en av dom få som tog mig upp för bybacken en dag med snorhalka o mycket snöVänta bara på dina 30 cm också...
Duckar för flygande snöspadar.
Jo det kan jag tänka mig... jag satt vid affären häromdagen och skakade på huvudet när jag väntade på att kunna köra ut från parkeringen...Tur man inte är infödd utan skaraborgare o van vid snö med rejäla o väldubbade däck, är mycket mera rädd för dom galna infödingarna med s/m däck eller rent av sommardäck, förra vintern var jag en av dom få som tog mig upp för bybacken en dag med snorhalka o mycket snö
Haha men vilken lustig figur!
Ställer först ledande frågor och sen rata svaret
Du är välkommen söder ut, här är det minus tre idagDra en gräns...
Visa bifogad fil 135921
-8 i Sörmland och någon cm nysnö.Du är välkommen söder ut, här är det minus tre idag
Jag är glad över att det inte snöat speciellt mycket sen jag kom hemifrån stallet igår!-8 i Sörmland och någon cm nysnö.