Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ramlade omkull när jag var ute med hunden. :arghh:
Nu gör det ont i ryggen och i högra handleden, som jag tog emot mig med. Inget brutet, men handleden är nog stukad och ryggmusklerna uppskattade nog inte mina akrobatiska konster.

Tillägg: hade broddade kängor. Men det hjälper föga när det är några cm fluffigt puder ovanpå is!
Är du säker på att inget är brutet?
Det var liksom inte solklart vid mitt brott då jag hade rörlighet till viss del mm
 
Bra idé, jag är ju ledig resten av veckan och hade tänkt passa på att snötvätta mattorna med nu när vi fått massor med underbart, vitt fluff! :heart
Jag behöver men då måste jag ha fotografiskt minne. Det är tetrispackat i båda frysarna... jaja vi får äta extra mycket glass ett par dagar så kanske man kan ta det närmare jul som vi säger på jobbet.
 
Jag måste se så mamma inte släpper ut hundarna för annars kommer det vara mindre att lägga tillbaka än vad jag plockar ut. 😳
Skulle jag plocka ur allt skulle jag behöva två hundar. Men kassen med kött skulle nog få vara kvar i förrådet. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: iofs mindre intressant för dem om köttet är borta.
 
Bra idé, jag är ju ledig resten av veckan och hade tänkt passa på att snötvätta mattorna med nu när vi fått massor med underbart, vitt fluff! :heart
tänker göra detta varje år men glömmer alltid:rofl: bara en matta som är aktuell men tror min sop snöat över...någonstans:o
:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 097
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 628
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 033
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp