Det går en kurs i svarvning i vår som jag så gärna skulle vilja gå, det störande är att jag verkligen inte har råd just nu. Så surt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en matta som är i VÄLDIGT stort behov av en tvätt, men jag torr inte att jag får ut den med tanke på alla möbler som står på den...tänker göra detta varje år men glömmer alltid bara en matta som är aktuell men tror min sop snöat över...någonstans
Usch ja, det är hemsk med is med snö på! Jag hade inte broddar på mina skor i dag, tänkte det var för mycket snö för att de skulle fungera och de ger mig ont i fötterna när jag går , men jag fick "betala" för det! Föll handlöst rakt bak och slog i rygg och höft när jag var ute med hunden. Skrattade och reste mig och borstade av mig, var så dråpligt liksom. Men en stund senare när kroppen rört sig insåg den smärtan från området och nu hemma är nacken smärtande och stel. Inte ett dugg kul med sådant här väder!Jag ramlade omkull när jag var ute med hunden.
Nu gör det ont i ryggen och i högra handleden, som jag tog emot mig med. Inget brutet, men handleden är nog stukad och ryggmusklerna uppskattade nog inte mina akrobatiska konster.
Tillägg: hade broddade kängor. Men det hjälper föga när det är några cm fluffigt puder ovanpå is!
Läste stavning... tänkte hur kan det va så dyrt.Det går en kurs i svarvning i vår som jag så gärna skulle vilja gå, det störande är att jag verkligen inte har råd just nu. Så surt!
Var där för en vecka sedan.Hosta försöker sova, men hostar hela tiden.
Varför ska man inte använda värmefilt när man sover?Vet att man inte ska använda värmefilt när man sover men det är SÅ KALLTTTTT
Känns som om de alltid varnar att filtarna kan paja och bränna en medan man sover. Vet inte hur stor chansen är egentligen, men ändå (inte för att det har stoppat mig hittils…)Varför ska man inte använda värmefilt när man sover?
Det är mer än jag har hört. Jag kan förstå eventuell brandfara, men samtidigt tänker jag att de flesta moderna är rätt säkra. Jag lät min gamla hund sova på en. Och nuförtiden lindar jag en om fötterna på gamla pappa när han kommer på besök, för om han får ha det så varmt som han vill kan ingen annan sova.Känns som om de alltid varnar att filtarna kan paja och bränna en medan man sover. Vet inte hur stor chansen är egentligen, men ändå (inte för att det har stoppat mig hittils…)
Jag använder värmefilt varje natt hela vintern. Skulle frysa ihjäl utanVet att man inte ska använda värmefilt när man sover men det är SÅ KALLTTTTT
Läste exakt lika dant!Läste stavning... tänkte hur kan det va så dyrt.
Brandrisk. Min mammas jobb (äldreboende) har förbjudit värmefiltar då en började brinna efter att ha hamnat lite under ett täcke och överhettats.Varför ska man inte använda värmefilt när man sover?
Jag fick lust och vara trotsig och dricka jättemycket alkohol bara därför och jag tycker alkohol är äckligtAtt de snackar om en vit månad i januari på nyhetsmorgon och OM det är bra?
Vad är det ens att disskutera? Det är väl alltid bra att inte dricka alkohol?
Njae. Om man inte kan eller vill dricka alkohol är det såklart alltid bra att inte göra det. Om det är något man gärna gör så är det kanske en missad månad av upplevelser man ville ha, helt i onödan för många. Men det beror lite på hur de diskuterade och det såg inte jag.Att de snackar om en vit månad i januari på nyhetsmorgon och OM det är bra?
Vad är det ens att disskutera? Det är väl alltid bra att inte dricka alkohol?
Hear hear!Så förbannat trött på snö, kyla och halka!