Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ramlade omkull när jag var ute med hunden. :arghh:
Nu gör det ont i ryggen och i högra handleden, som jag tog emot mig med. Inget brutet, men handleden är nog stukad och ryggmusklerna uppskattade nog inte mina akrobatiska konster.

Tillägg: hade broddade kängor. Men det hjälper föga när det är några cm fluffigt puder ovanpå is!
Usch ja, det är hemsk med is med snö på! Jag hade inte broddar på mina skor i dag, tänkte det var för mycket snö för att de skulle fungera och de ger mig ont i fötterna när jag går , men jag fick "betala" för det! Föll handlöst rakt bak och slog i rygg och höft när jag var ute med hunden. Skrattade och reste mig och borstade av mig, var så dråpligt liksom. Men en stund senare när kroppen rört sig insåg den smärtan från området och nu hemma är nacken smärtande och stel. :( Inte ett dugg kul med sådant här väder! :(
 
Jaha, tänker det bli ett sådant år 🙄 Två dagar avklarade, tre katastrofer avvärjda och uppredda. Plus ett antal mindre störningsmoment och knepigheter.
Men jag har en känsla av att det går bra ändå, får handlingskraft och reder ut det hela utan att få speciellt mycket panik. Vilket är ett framsteg 🙂
 
Känns som om de alltid varnar att filtarna kan paja och bränna en medan man sover. Vet inte hur stor chansen är egentligen, men ändå (inte för att det har stoppat mig hittils…)
Det är mer än jag har hört. :D Jag kan förstå eventuell brandfara, men samtidigt tänker jag att de flesta moderna är rätt säkra. Jag lät min gamla hund sova på en. <3 Och nuförtiden lindar jag en om fötterna på gamla pappa när han kommer på besök, för om han får ha det så varmt som han vill kan ingen annan sova.
 
Att de snackar om en vit månad i januari på nyhetsmorgon och OM det är bra? 🤪
Vad är det ens att disskutera? Det är väl alltid bra att inte dricka alkohol?
Njae. Om man inte kan eller vill dricka alkohol är det såklart alltid bra att inte göra det. Om det är något man gärna gör så är det kanske en missad månad av upplevelser man ville ha, helt i onödan för många. Men det beror lite på hur de diskuterade och det såg inte jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 633
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 033
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp