Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag är orimligt stressad över att jag för första gången skrev ned mitt namn på anmälningslistan till företagets julfest i Januari.
Jag har jobbat där i sju år nu och aldrig deltagit, men tänkte att jag kanske skulle vilja gå och äta god gratis mat i alla fall - så jag anmälde mig Ifall jag skulle vilja gå på dagen. Jag har inte lovat att gå med något eller något, och nu ångrar jag att jag ens skrev upp mig! Det är ju inte ens en grej. Jag Måste inte gå! Varför i hela friden är jag såhär? 😅
 
Jag stör mig på att jag är orimligt stressad över att jag för första gången skrev ned mitt namn på anmälningslistan till företagets julfest i Januari.
Jag har jobbat där i sju år nu och aldrig deltagit, men tänkte att jag kanske skulle vilja gå och äta god gratis mat i alla fall - så jag anmälde mig Ifall jag skulle vilja gå på dagen. Jag har inte lovat att gå med något eller något, och nu ångrar jag att jag ens skrev upp mig! Det är ju inte ens en grej. Jag Måste inte gå! Varför i hela friden är jag såhär? 😅
Vet allt om velighet 🙋‍♀️ 😅
 
Alltså den orimliga energi det här tar nu. :arghh: :laugh: Jag önskar att jag kunde ta tillbaka anmälan så slapp jag ha det över mig i typ två veckor, vilket verkligen inte spelar någon roll eftersom anmälan inte är bindande på något vis utan bara för att hjälpa kocken planera sin beställning.
Ja, hopplöst 😅
När en plötsligt får för sig att vara lite social och göra något en inte brukar. Då blir det sådär. En ska inte försöka :rofl:

(Men i vissa fall kan det faktiskt bli trevligt… :cautious:)
 
Ja, hopplöst 😅
När en plötsligt får för sig att vara lite social och göra något en inte brukar. Då blir det sådär. En ska inte försöka :rofl:

(Men i vissa fall kan det faktiskt bli trevligt… :cautious:)
Totalt! :D

Jag gör ju dessutom aldrig någonting så jag har ingenting att ha på mig, och jag vet inte hur uppklädda folk brukar vara och... jag vet faktiskt inte om jag vill vara ledig med jobbmänniskor. :arghh:
Nåja, det går över, det är bara tio dagar kvar så vet man. 😅
 
Totalt! :D

Jag gör ju dessutom aldrig någonting så jag har ingenting att ha på mig, och jag vet inte hur uppklädda folk brukar vara och... jag vet faktiskt inte om jag vill vara ledig med jobbmänniskor. :arghh:
Nåja, det går över, det är bara tio dagar kvar så vet man. 😅
Som sambon arbets sa på min fritid väljer jag mitt umgänge... :p :p :p
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Ibland känns det besvärligt att vara till besvär.
Ok. Men om jag hyr är det vell för att slippa krångla. Jag betalar ju för att nån annan skall göra det. Samma på jobbet jag är anställd och säger bara till om jag behöver nått arbetsrelaterade. Jag har de på jobbet som inte säger till och gnäller att de inte får en det ena än det andra.
 
Ok. Men om jag hyr är det vell för att slippa krångla. Jag betalar ju för att nån annan skall göra det. Samma på jobbet jag är anställd och säger bara till om jag behöver nått arbetsrelaterade. Jag har de på jobbet som inte säger till och gnäller att de inte får en det ena än det andra.
Det är så det ska vara men det betyder inte att det inte kan kännas jobbigt att höra av sig. Jag fixar till 99% mina problem själv trots hyresrätt för att jag avskyr att vara den där som hör av sig och klagar. Behöver också någon som påminner om vad jag faktiskt betalar för ibland, men det gör det inte lättare att ringa.

Sedan beror det kanske på hyresvärd också. Var min ett stort bolag skulle jag skita i vilket men också räkna med en betydligt längre handläggningstid.
 
Skrev med en person på en dejtsajt och ja det slutade med att han blev blockad :banghead:
Han: hur firade du nyår?
Jag: Blev lugnt framför TVn
Han: Firade du inte nyår?
Jag: Jo som jag skrev - lugnt framför TVn
Han: Att ta det lugnt framför tv är inte att fira
Jag: Vem bestämmer det?
Han: Att glo på tv är inte att fira 🤣
Haha men vilken lustig figur!
Ställer först ledande frågor och sen rata svaret 😅
 
Ok. Men om jag hyr är det vell för att slippa krångla. Jag betalar ju för att nån annan skall göra det. Samma på jobbet jag är anställd och säger bara till om jag behöver nått arbetsrelaterade. Jag har de på jobbet som inte säger till och gnäller att de inte får en det ena än det andra.
Det är absolut smidigt! Men dels gillar jag inte när ”okända” går in i mitt hem, dels skäms jag lite för att jag låtit det gå så långt… Men de gör alltid ett bra jobb och det brukar gå snabbt, så jag borde bara göra det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 619
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 032
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp