Verkligen. Mormors är mycket smidigare och går lättare att ex köra med bara en hand.Men gud, vad dåligt! Har min rullator i ett annat rum men tror hjul och handtag är parallella. Stackars morfar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen. Mormors är mycket smidigare och går lättare att ex köra med bara en hand.Men gud, vad dåligt! Har min rullator i ett annat rum men tror hjul och handtag är parallella. Stackars morfar.
Fy fan va sorgligtDet förstår jag att det är, det är ingen lätt sak att hantera för anhöriga heller. Det börjar ju med "glömska" och slutar med döden så när det har nått dit känns det oundvikliga så nära tänker jag. Tycker det är sorgligt.
Min bror däremot är en elak skit, en egoistisk pissråtta som inte ens försöker att inte bli irriterad. Han behandlar alla illa och min mamma är inte lätt att sätta sig på så när hon är envis och glömsk så blir han en idiot. Han har tex talat om för henne att han ska strypa henne- för att hon hade glömt att hon varit i en viss affär med honom. Hon sa emot honom. Det är mer det det handlar om, att säga emot honom. Det är något man, ingen alltså, inte gör utan att han flippar ut fullständigt.
Nä smart tänkt jag slapp ju. Dessutom var alla långa kablar gissa var de var nä men i förrådet så klart. -jo men jag kan dra den genom förrådet. -jodå men det hjälper inte riktigt. Nu är en lång kabel inne. Förrådet inte låst för det hann frysa en gång till. Har vi en bil i garaget låser vi inte och inte bilen som står ute om det är minus.Rookie mistake. Här hemma står snöskyffeln på trappen från oktober till april typ. Här ska inget snöas in i nåt förråd.
Ja verkligen! Det har blivit bättre än vad det var, de har flyttat till en lägenhet vardera och hon håller p att skapa sig ett eget liv som tack vare min syster är lite mer oberoende av honom. Hon säger ifrån också och pushar mamma att säga ifrån. Äntligen inser hon vad han sysslat med under många år.Fy fan va sorgligt
Du kan även nämna att du inte bara har EN bod den kan gömma sig i, och ingen av dom är liten....... är det nu jag ska nämna att jag tappat bort en snösläde? Jag hittar inte fanstyget
Här är det -5 just nu, men det ska landa i PLUS 6 grader lite senare idag. Imorgon ska vi tydligen ha stormbyar...igen...Temperaturen... vi har -17
Ungefär som här, vi ska dessutom ha nederbörd hela tiden med. Snö, snöblandat och sen regnHär är det -5 just nu, men det ska landa i PLUS 6 grader lite senare idag. Imorgon ska vi tydligen ha stormbyar...igen...
Samma här... Det ska börja som en vit jul, men sedan övergå till bara eländigt regn. Jag är glad att jag inte ska köra långt, för det varnas för ishalka också i samband med väderomslaget.Ungefär som här, vi ska dessutom ha nederbörd hela tiden med. Snö, snöblandat och sen regn
Jag ska vara ute i stallet både på mötet för att rida och sen i eftermiddag för att ta in hästarna. Känns som att det kommer att vara halvkul körningSamma här... Det ska börja som en vit jul, men sedan övergå till bara eländigt regn. Jag är glad att jag inte ska köra långt, för det varnas för ishalka också i samband med väderomslaget.
Samma härHär är det -5 just nu, men det ska landa i PLUS 6 grader lite senare idag. Imorgon ska vi tydligen ha stormbyar...igen...
Här är det -5 just nu, men det ska landa i PLUS 6 grader lite senare idag. Imorgon ska vi tydligen ha stormbyar...igen...