Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det förstår jag att det är, det är ingen lätt sak att hantera för anhöriga heller. Det börjar ju med "glömska" och slutar med döden så när det har nått dit känns det oundvikliga så nära tänker jag. Tycker det är sorgligt.

Min bror däremot är en elak skit, en egoistisk pissråtta som inte ens försöker att inte bli irriterad. Han behandlar alla illa och min mamma är inte lätt att sätta sig på så när hon är envis och glömsk så blir han en idiot. Han har tex talat om för henne att han ska strypa henne- för att hon hade glömt att hon varit i en viss affär med honom. Hon sa emot honom. Det är mer det det handlar om, att säga emot honom. Det är något man, ingen alltså, inte gör utan att han flippar ut fullständigt.
Fy fan va sorgligt :(
 
Rookie mistake. 😜 Här hemma står snöskyffeln på trappen från oktober till april typ. Här ska inget snöas in i nåt förråd. 🤣
Nä smart tänkt jag slapp ju. Dessutom var alla långa kablar gissa var de var nä men i förrådet så klart. -jo men jag kan dra den genom förrådet. -jodå men det hjälper inte riktigt. Nu är en lång kabel inne. Förrådet inte låst för det hann frysa en gång till. Har vi en bil i garaget låser vi inte och inte bilen som står ute om det är minus.
 
Här är det -5 just nu, men det ska landa i PLUS 6 grader lite senare idag. Imorgon ska vi tydligen ha stormbyar...igen... :cautious:

Här kör vi minus 11 ute och plus 15 inne vid julaftonsvaknandet. Ny värmande brasa startad (gårdagens slocknade vid midnatt).

Väldigt vit jul, och träden bågnar, har trillat eller ser ut som att de ska trilla snart med all is och snö lastat på dem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 510
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 578
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 010
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp