Dumj*vlar som slår på helljuset tio meter *före* mötet.
Och mobiltelefonnasare. Never ending story.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att inte tala om automatiskt helljus som stänger av sig på långt håll eller gatlysen. Jag slår alltid av den funktionen på sambons bil.Dumj*vlar som slår på helljuset tio meter *före* mötet.
Om du är villig att offra din sömn totalt så går detJag stör mig på att jag är på säsong 3 av 5 på en serie på SVT play, som man bara kan se till i morgon 23.59. Det finns ingen möjlighet att se 2,5 säsonger på ett dygn....
Sådant kunde jag göra som tonåring när jag gick i skolan och hade ansvar för hund och häst, var ändå pigg och fixade allt det... numera tror jag inte ens jag orkar ett dygn vaken!Om du är villig att offra din sömn totalt så går det
Känner sammaSådant kunde jag göra som tonåring när jag gick i skolan och hade ansvar för hund och häst, var ändå pigg och fixade allt det... numera tror jag inte ens jag orkar ett dygn vaken!
Vaknade en morgon av ett brak och kunde inte fatta vad det var som skramlatDå jag kom hem och stängde dörren bakom mig föll en spegel i golvet. Hur det nu är möjligt, jag går inte omkring och smäller i dörrar så huset skakar.
Ja ja, bring it on, jag har inte haft någon tur eller någon större lycka de senaste 7 åren heller så jag är redan van, antar jag
Haha det förklarar saken, jag undrade precis var allt tog vägen!Jag rapporterade mig själv!
Brukar gå och lägga mig vid 22. Blev övertygad om att göra en sak som betydde att jag behövde vara vaken till 23.
Halft ok, börjar en timme senare imorgon.
Saken har fortfarande inte hänt.
JAG VILL SOVA
Samma här, har vaknat orimligt tidigt sen förra tisdagen..Stör mig på att jag vaknade vid kl 4 för andra natten i rad. Jag behöver sova.
Jag håller helt med dig! Det som är ännu mer störigt är ju att 1177 skriver att friska individer inte behöver stanna hemma i förebyggande syfte. Jag förstår tanken men som sagt minimera smittspridning är ju inte helt fel!Föräldrar som lämnar friska syskon på disco, Luciafirande på förskolan osv när det går magsjuka i hemmet Skolplikt absolut men försök minimera smittspridningen tack!
Det låter sjukt högt. Okej, nu äter vi nog mindre kött än genomsnittet, men mycket färsk frukt. Det mesta eko och/eller svenskproducerat om det finns. Lägger ~7500 kr för en familj på två vuxna (varav en har hårt fysiskt yrke och äter därefter) och två barn om man bara räknar mat, inte blöjor och typ toapapper, diskmedel, tvål och sånt.Att Konsumentverket räknar med att matkostnaden för en person 2024 är ca 3700 kronor per månad, hur många har råd med det? Detta om alla mål lagas hemma.