R
Raderad medlem 68338
En gubbe sitter på tuben mitt emot mig och hostar rakt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att det numera är så enkelt att ta det själv?Stör mig fast stör mig ändå inte.
Förnyade p-pillren idag och det gick igenom utan problem för ett år till.
Har förnyat i några år utan besök.
Och det stör mig för förr så var det noga med blodtrycket. Det skulle kollas minst en gång per år men nu har det gått flera år utan koll.
Varför är det ändrat?
Kanske fast hur vet dom att folk gör det? Man tog ju trycket där av en anledning för att få p-piller utskrivet.Kanske för att det numera är så enkelt att ta det själv?
Ungefär som tempen.
Man köper en blodtryckmätare och håller själv koll?
Stör mig fast stör mig ändå inte.
Och det stör mig för förr så var det noga med blodtrycket. Det skulle kollas minst en gång per år men nu har det gått flera år utan koll.
Varför är det ändrat?
Jag tycker att det är rimligt. Om man alltid skulle vara hemma när någon i hushållet är sjuk så kan det bli många dagar hemma.Jag håller helt med dig! Det som är ännu mer störigt är ju att 1177 skriver att friska individer inte behöver stanna hemma i förebyggande syfte. Jag förstår tanken men som sagt minimera smittspridning är ju inte helt fel!
Ja när jag hade vanliga p-piller sa jag en gång att jag hade tagit det dagen innan under hälsokontroll på jobbet. Och sa resultatet men hon var ändå tvungen att ta det. Jag kunde ju ljuga.Kanske fast hur vet dom att folk gör det? Man tog ju trycket där av en anledning för att få p-piller utskrivet.
Men det är ju skönt att slippa åka in för det så klagar egentligen inte. Är mest nyfiken på varför det ändrats från att vara så extremt noga till att inte kollas alls
Ja precis jag förstår tanken men som magsjuka är ju så himla smittsamt bland de yngre som inte är så noga med handtvätt.Jag tycker att det är rimligt. Om man alltid skulle vara hemma när någon i hushållet är sjuk så kan det bli många dagar hemma.
Ja när jag hade vanliga p-piller sa jag en gång att jag hade tagit det dagen innan under hälsokontroll på jobbet. Och sa resultatet men hon var ändå tvungen att ta det. Jag kunde ju ljuga.
Det kanske är för att jag äter minipiller kom jag på nu som dom inte kollar. Men ändå konstigt eftersom dom brukar få lite panik av att mamma haft hjärtinfarkt (55år) och pappa haft stroke så dom brukar som vilja kolla lite extra noga och så är jag tjock dessutomMärkligt, jag blir fortfarande kollad varje år!
Det kanske är för att jag äter minipiller kom jag på nu som dom inte kollar. Men ändå konstigt eftersom dom brukar få lite panik av att mamma haft hjärtinfarkt (55år) och pappa haft stroke så dom brukar som vilja kolla lite extra noga och så är jag tjock dessutom
Jag blev aldrig kollad pga sorten jag åt. Trots storke och hjärtinfarkt nära i släkten. Det beror helt enkelt på vilken sort du har.Stör mig fast stör mig ändå inte.
Varför är det ändrat?
Stör mig på att jag vaknade vid kl 4 för andra natten i rad. Jag behöver sova.
Kanske fast hur vet dom att folk gör det? Man tog ju trycket där av en anledning för att få p-piller utskrivet.
Men det är ju skönt att slippa åka in för det så klagar egentligen inte. Är mest nyfiken på varför det ändrats från att vara så extremt noga till att inte kollas alls
Googla på ”Willys recensioner”.Vill du utveckla litegrann varför
Håller med er. Men i det här fallet var ju faktiskt fråga om barn på dagis och någon i familjen var ändå hemma. Då kan man vell ha även friska barnet hemma från dagis? @LillaJa precis jag förstår tanken men som magsjuka är ju så himla smittsamt bland de yngre som inte är så noga med handtvätt.