Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer inte in på jobbet. Det är 14 minus. GAH.
Oftast är det män som lämnar så men på min arbetsplats har det tydligen smittat till några av kvinnorna med.Visa bifogad fil 132193
Jag förstår verkligen inte vad som är så svårt?
Smittar det skulle jag snarare tro att det handlar om att folk ledsnat på att vara den som alltid behöver fixa.Oftast är det män som lämnar så men på min arbetsplats har det tydligen smittat till några av kvinnorna med.
Det är tydligen en väldigt tung uppgift för många.
Det här är i mitt hem så jag kan definitivt säga att det är en man som är skyldigOftast är det män som lämnar så men på min arbetsplats har det tydligen smittat till några av kvinnorna med.
Det är tydligen en väldigt tung uppgift för många.
Jag bor själv så kommer aldrig undan.Det här är i mitt hem så jag kan definitivt säga att det är en man som är skyldig
Tyvärr verkar de flesta här låta det vara så att städerskan ska fixa det åt dem. Ren lathet!Smittar det skulle jag snarare tro att det handlar om att folk ledsnat på att vara den som alltid behöver fixa.
Våran städare plockar ur ibland. Men det är enbart för att vara snäll. Hon kommer direkt på morgonen så vi har inte hunnit än.Tyvärr verkar de flesta här låta det vara så att städerskan ska fixa det åt dem. Ren lathet!
Det här är i mitt hem så jag kan definitivt säga att det är en man som är skyldig
Vi är här dygnet runt och jag har svårt att tro att det tillhör deras uppgifter. Även om det gör det är det en sak som tar sekunder att fixa själv.Våran städare plockar ur ibland. Men det är enbart för att vara snäll. Hon kommer direkt på morgonen så vi har inte hunnit än.
Den konstanta nedläggningen av serier. Ser knappt någon vits med att börja titta på något längre om det ändå kommer läggas ned utan att få något ordentligt slut.
Det lönade sig att byta vårdcentral. Efter att blivit nekad tid vid flera tillfällen under 1 års tid på gamla VC och när jag stod på mig att jag ville ha en tid blev jag dumförklarad. Nu fick jag en tid på nya. Helt utan att bli ifrågasatt ens en gång. Jag ser inte fram emot undersökningen, men ser fram emot att äntligen få kolla upp vad mina symptom beror på.Att jag måste boka en läkartid, men har sån ångest att jag ska bli nekad tid igen trots ny vårdcentral
Va fan. Det är inte något skämt. Värsta gaslightingen.I dag stör jag mig på att jag inte tyckte det var roligt att bli påhoppad bakifrån och slagen i huvudet av en kollega "på skämt"
Så jag stör väl mig på att jag tydligen är humorbefriad då.
Brukar du ha 36 grader i temp? Låter så lågtHar "hela" 37,1 i kroppstemp vilket får mig att känna mig helt sänkt... En grad över normaltemp, det känns ju inte som att det borde vara någon skillnad egentligen, men skulle vilja gå och lägga mig för natten redan nu.
Tror faktiskt det är hyfsat vanligt med låg normaltemp. Personlig ligger jag på 36.1-36.3 i normaltemp.Brukar du ha 36 grader i temp? Låter så lågt